RSS

Etikettarkiv: Fria Nyheter

SD-motståndare, lär er demokrati


I söndags kväll så fick vi då äntligen ett demokratiskt parti i riksdagen, nämligen Sverigedemokraterna. Att Sverigedemokraterna kom in i riksdagen är en seger för demokratin.

Men respekteras detta? Nej, inte om man ska gå efter att allt våld, hets, smutskastning, hån och lögnessspridning har blivit ännu mer indensifierat efter att partiet kom in i riksdagen (som om det inte var tillräckligt mycket innan dess).

Läs t ex http://frianyheter.wordpress.com/2010/09/23/expressenledare-rattsrota-med-sd-domare/ och  http://frianyheter.wordpress.com/2010/09/22/media-problematiserar-bara-sd-namndeman-i-domstolarna/  .

Vad är det som PK-media (t ex Aftonbladet och Expressen), de sju andra riksdagspartierna, alla s k ”antirasister” och andra SD-motståndare är så himla rädda för?

Är det möjligtvis att 5,7 % av alla röstberättigade svenska medborgare har tröttnat på alla lögner och all antidemokrati, och därför röstat på ett parti som verkligen ÄR demokratiskt och står för obekväma sanningar?

Ja, det verkar vara väldigt mycket som de är rädda för, varför försöker de annars med sådant som det står på t ex http://politisktinkorrekt.info/2010/09/22/sd-klev-in-i-riksdagen-och-smutskastas-vidare/ , http://politisktinkorrekt.info/2010/09/22/aftonbladet-forsoker-smutskasta-sd-genom-att-arrangera-en-falla/ ,  http://www.dn.se/nyheter/valet2010/akesson-de-andra-rikadagspartierna-agerar-odemokratiskt-1.1175174 och http://www.dn.se/nyheter/valet2010/fler-sd-namndeman-avgor-asylarenden-1.1175038 för? 

För man ska komma ihåg att SD är ett demokratiskt parti som har röstats in i riksdagen av demokratiska människor i ett demokratiskt val i ett demokratiskt land, det är både invandrare och svenskar som har röstat på SD.

Dessutom finns det både svenskar och invandrare i partiet, så det där rasisttjafset kan ju den politiska korrekthetens representanter ta och köra upp så långt upp det går där solen inte skiner, så att säga.

Ett av många bra exempel på att det inte bara är svenskar som röstar på SD har vi här: http://politisktinkorrekt.info/2010/09/22/muslimska-elever-pa-friskola-med-okand-rektor-rostade-pa-sd/ .

Sedan påstår de politiker, den media och de ”antirasister” som är emot Sverigedemokraternas inträde i riksdagen att de värnar om demokratin, och att detta är orsaken till att de anser att SD inte har i riksdagen att göra.

Men hur låter det resonnemanget?

”Hmmm, nu ska vi se här…..Jo, jag är för demokratin, och samtidigt emot den. Ja, SÅ ligger det till!”

Nu råkar det bara vara så att det resonnemanget inte ens går hem hos extremt IQ-befriade idioter. Så hur i helskotta ska det då kunna gå hem hos vanliga normala människor?

Ja, det är väl snarare en fråga som man ska ställa till alla antidemokrater som är emot att SD har kommit in i riksdagen. Vet dessa typer vad ordet demokrati betyder? Nej, uppenbarligen så gör de inte det.

Det är tydligt att många SD-motståndare inte vet hur demokrati fungerar, t ex de antidemokratiska fascister som varje dag den här veckan har demonstrerat här och var i Sverige mot SD sedan partiet kom in i riksdagen.

Respekterar och accepterar inte dessa ”demonstranter” demokratiska val? Respekterar och accepterar de inte alla människors lika värde? Respekterar och accepterar de inte de svenskar och invandrare som har röstat på SD?

Svaret på dessa tre frågor är ett klart och tydligt NEJ!

Är dessa ”demonstranter” emot demokratin? Är de emot alla människors lika värde? Är de emot de svenskar och invandrare som har röstat på SD?

Svaret på dessa tre frågor är ett klart och tydligt JA!

Läs mer om antidemokratiska ”antirasisters” demonstrationer på bl a http://www.svd.se/nyheter/inrikes/tusentals-demonstrerade-mot-sd_5366071.svd ,    http://gt.expressen.se/nyheter/1.2144519/tusentals-goteborgare-i-protest-mot-sd och http://rodalund.wordpress.com/2010/09/22/demonstrera-mot-sd-pa-tors/ .

Dessutom är typer som dessa ”demonstranter” rasister och hbt-hatare, eftersom en del av de som röstar på SD eller som är med i partiet kommer ifrån olika folkgrupper och inte har samma sexuella läggning.

Det är alltså precis likadant med SD och dess väljare som i alla andra partiers fall.

När det gäller demokrati så betyder det att alla människor (ja, de röstberättigade då) bestämmer vilka partier som de tänker rösta på, detta är en av hörnstenarna i den svenska demokratin.

Sedan finns det personer som av någon konstig anledning tror att de riksdagspartier som minst människor har röstat på har minimalt med inflytande.

Men om detta skulle stämma så skulle ju varken Vänsterpartiet eller Kristdemokraterna ha något inflytande alls i svensk politik de närmaste 4 åren, dessa två partier var ju de som fick minst röster utav riksdagspartierna.

Så jag förstår att Göran Hägglund och Lars Ohly (särskilt Lars Ohly) var förbannade över att SD gick om dem i riksdagsvalet.

Så, Lars Ohly, det är fullt förståeligt att du har haft en ”varböld” i hjärnan och ditt psyke sedan det stod klart att SD kommer in i riksdagen. Nu verkar det dock som om den där ”varbölden” har ”tappat kraft”, enligt vad som stod i Metro igår så har du ju nu accepterat att du kan få en sverigedemokrat som ”granne” i riksdagen.

Ja, tal på det ja, ni riksdagspolitiker som hela tiden har tjatat så att det nästan har gått hål på Sveriges alla tapeter om att man ska ta debatten med Sverigedemokraterna, trots att nästan ingen utav er har gjort det (de få av er som har gjort det har dock förlorat debatten ganska rejält):

Nu har ni en jättechans att ta debatten med Sverigedemokraterna, för nu har ju partiet kommit in i riksdagen. Så nu går det inte längre att undgå debatten med dem, såvida ni inte har tänkt att springa ut ur riksdagen, gräva er varsitt djupt hål i närmaste gräsplätt och krypa ner där för att inte komma upp ur dem förrän om tidigast fyra år, då det är val igen.

Eller också kan ni ta debatten med Sverigedemokraterna (det ska bli intressant att se hur DET kommer att gå,  HA HA HA), för nu är de ju i riksdagen.

Fast det var väl knappast DÄR som ni hade tänkt er att debattera med dem. Eller?

Surt, sade räven, hehe!

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Reinfeldt tycker att allt våld emot SD är bra


Jaha, idag så har Stadsminister Fredrik Reinfeldt uttalat sig om allt våld som begås emot Sverigedemokraterna, t ex i det fall då en ung sverigedemokrat som kandiderar för Sverigedemokraterna i Malmö i fredags fick sin hals skuren och ett hakkors inristat i sin panna utav några vänsterextremister som talade svenska med arabisk brytning.

Jimmie Åkesson skickade ju igår med anledning av detta vidriga mordförsök ett brev till samtliga riksdagspartiledare, där han bl a undrade vad de tänker göra åt vidriga våldsdåd som t ex detta.

Brevet finns publicerat på bl a http://politisktinkorrekt.info/2010/09/13/jimmie-akesson-oppet-brev-till-partiledarna-for-riksdagspartierna/ .

Igår fick han också svar från minst sagt oväntat håll, nämligen ifrån Vänsterpartiets ledare Lars Ohly. Ohly fördömde mordförsöket direkt.

Läs mer om det hela på bl a http://allehanda.se/start/inrikes/1.2326282-ohly-fordomer-sd-overfall , http://frianyheter.wordpress.com/2010/09/13/ohly-fordomer-sd-overfall/ , http://politisktinkorrekt.info/2010/09/13/helvetet-fros-just-till-is-lars-ohly-fordomer-sd-overfall/ , http://www.svd.se/nyheter/inrikes/ohly-fordomer-sd-overfall_5313985.svd , http://www.nyhetspressen.se/923019.html och http://www.dagensps.se/opinionen/artiklar/2010/09/13/84054162/index.xml .

Ja, även om det här nog bara är en läpparnas bekännelse ifrån Lars Ohly så är han ändå bra mycket mer demokratisk i det här fallet än de övriga riksdagspartiledarna är. För de har inte fördömt det, och det kommer de inte att göra heller.

Ta bara Stadsminister Fredrik Reinfeldt uttalande idag om våldet emot Sverigedemokraterna.

Han sade nämligen att Sverigedemokraterna inte ska vara förvånade när extremister misshandlar och hotar partiets kandidater, eller attackerar och omöjliggör partiets tillståndsgivna valmöten:

-Jag vill gärna påpeka att de som lever på att driva upp ett vi- och dom-tänkande och ett i grunden hatfullt sätt att se på relationer mellan människor inte ska bli förvånade om sådant händer.

Och han säger också återigen följande ”demokratiska” sak om SD:

 -Det spelar roll hur stark regering vi får och den som tycker om Sverige röstar inte på Sverigedemokraterna.

Läs själva hans uttalanden på bl a http://hd.se/skane/2010/09/14/reinfeldt-vadjar-till-fornuftet/ ,  http://politisktinkorrekt.info/2010/09/14/reinfeldt-uttalar-sig-om-valdet-mot-sd/  ,  http://frianyheter.wordpress.com/2010/09/14/reinfeldt-legitimerar-politiskt-vald/  , http://herrborjesson.wordpress.com/2010/09/14/reinfeldt-uppviglar-till-vald-mot-sd/ , http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article7782224.ab , http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.445946-borg-och-bildt-till-sd-faste  , http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=6273680 och  http://www.svd.se/nyheter/inrikes/borg-och-bildt-till-sd-faste_5319029.svd , http://vlt.se/nyheter/omvarlden/1.949853-borg-och-bildt-till-sd-faste och http://www.blt.se/nyheter/tt_inrikes/borg-och-bildt-till-sd-faste%282106004%29.gm .

Men du, Reinfeldt, nu ska jag berätta en hemlighet för dig, nämligen att det är precis TVÄRTOM! För den som tycker om Sverige röstar på Sverigedemokraterna.

Till och med Expos vänsterextreme chefredaktör Daniel Poohl har fördömt våldet emot Sverigedemokraterna, även om det med all säkerhet också var en läpparnas bekännelse.

Men Reinfeldt då…..

Jadu, mitt ”kära” avskum Fredrik Reinfeldt, nu har du verkligen visat ditt rätta ansikte för Sveriges medborgare, både för svenskar och invandrare.

För du uppmanar ju, i och med dina uttalanden, till fortsatt våld emot Sverigedemokraterna. Och du anser ju att detta våld är HELT rätt.

För det du säger är faktiskt följande:

-Ni därute som är beredda att begå våldshandlingar för att stoppa SD eller som gör det, fortsätt så. Misshandla SD:are, skär sönder SD:are, spräng deras hus i luften, mörda dem, ja, gör vad faan ni vill bara ni utrotar dem hela bunten. Jag håller er om ryggen till 100 %, i vad ni än gör!

Om det är några som ska utrotas så är det avskum som DU, Fredrik Reinfeldt!!! Ty du får Adolf Hitler att framstå som den absolut bästa människa som någonsin över huvutaget har existerat på denna jord.

Och att Lars Ohly är demokratiskt lagd jämfört med dig, ja, det trodde man ju aldrig.

Nu är det bara att vänta på nästa våldsförhärligande uttalande och hat emot demokratin ifrån någon av de andra riksdagspartiledarna. Vem ska förhärliga våldet emot Sverigedemokraterna nästa gång?

Blir det Mona Sahlin? Maud Olofsson? Maria Wetterstrand? Peter Eriksson? Göran Hägglund? Jan Björklund?

Eller blir det allihop på en gång?

Visst, Reinfeldts uttalanden om detta våld går spikrakt emot allt vad demokrati innebär, men en sak gör han dock bra.

Vad är det då? Jo, han står för vad han är, nämligen ett extremt vidrigt avskum som hatar demokratin och som gör vad han kan för att visa detta.

Hade Adolf Hitler levt idag så hade jag litat mer på honom, om han hade sagt att han värnade om och var mån om demokratin.

Hade inte ni gjort samma sak?

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Sociala medier påverkar stort i årets valrörelse


I dag har det här och var i politiskt korrekt media som t ex SVT text-tv och TV4 text-tv stått artiklar i vilka det påstås att sociala medier som t ex Facebook, Twitter och bloggar floppar i årets valrörelse.

Läs mer om det hela på bl a http://www.sydsvenskan.se/sverige/article1235929/Sociala-medier-flopp-i-valrorelsen.html , http://www.svd.se/nyheter/politik/valet2010/sociala-medier-flopp-i-valrorelsen_5306117.svd , http://hd.se/inrikes/2010/09/12/sociala-medier-flopp-i-valrorelsen/ och http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=225180 .

Ja, vad ska man säga om dessa påståenden? Att de sociala medierna inte påverkar valrörelsen är mera ett rent önsketänkande ifrån det politiskt korrekta etablissemangets sida.

För om påståendena vore sanna så skulle inte nyhetssiter som t ex Fria Nyheter på http://frianyheter.wordpress.com/ , Politiskt Inkorrekt på http://politisktinkorrekt.info/ och Fria Tider på http://www.friatider.se/ påverka valrörelsen. När det gäller Politiskt Inkorrekt så tillhör den de nyhetssiter som har mest inflytande, under sommaren har denna nyhetssida legat på mellan 15:e till 30:e plats när det gäller de nyhetssidor i Sverige som har mest inflytande.

Alltså har det politiskt korrekta etablissemanget ännu en gång i den stora mängden av gånger fullständigt fel.

Men att de som representerar det har det, ja, det är ju väldigt vanligt. Ja, många gånger är det rent utsagt pinsamt för dem själva.

Och stödet för Sverigedemokraterna bara ökar och ökar, i de senaste 6 opininonsmätningarna har partiet legat kraftigt över 4 %:s-spärren, sedan april förra året har SD legat över riksdagsspärren i nästan varenda opinionsmätning. Och detta trots PK-fascisternas smutskastning och alla absurda lögner om SD, den ena värre och löjligare än den andra.

Ja, i dessa tider är det uppenbarligen inte så roligt att vara politiskt inkorrekt, särskilt inte när all smörja som sprids om Sverigedemokraterna utav PK-media bara gör att partiet kommer in i riksdagen.

Som SD:s partiledare Jimmie Åkesson sade i en intervju härom dagen: -Jag är helt säker på att vi kommer in i riksdagen i år, det har jag varit länge.

Idag är det ju dessutom exakt en vecka kvar till valet, och då kommer Sveriges riksdag att äntras av ett nytt parti.

Det partiet heter Sverigedemokraterna.

 
2 kommentarer

Publicerat av på september 12, 2010 i demokrati, media, politik

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Frisläppandet av den libanesiske mördaren i Landskrona är absurdt, fegt och ”mjäkhareaktigt”


Som ni märker så har jag inte varit så aktiv i denna blogg på sistone, detta beror på att jag bl a har varit mycket engagerad i olika Facebookgrupper, i mina andra bloggar och på min Youtube-kanal.

Men det har berott på mycket annat också, har bl a inte mått så bra den senaste tiden.

Nåja, nog snackat om detta.

Igår så blev det bestämt att den libanesiske mördaren i Landskrona, ni vet han som på den nu kända parkeringsplatsen där slog ihjäl den 78-åriga Inger, nu har släppts på fri fot och dessutom fått polisbeskydd.

Detta är rent utsagt totalt förkastligt och avskyvärt och vidrigt bortom alla gränser som över huvudtaget existerar, domstolen har ju redan gapskrattat Ingers anhöriga tillräckligt mycket i ansiktet redan, bl a när det gäller det ”straff” som avskummet fick.

Inte nog med att aset har slagit ihjäl en gammal kvinna och att han bara fick 1 år och 10 månader för det (det blir ju ännu mindre, eftersom en brottsling bara sitter 2 tredjedelar utav sitt straff), nu blir detta vidriga avskum släppt på fri fot och får polisbeskydd också.

Nej, han ska fanimej inte ha något polisbeskydd, istället ska vanliga människor ha polisbeskydd emot sådana avskum som han!

Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson är en utav dem som har fördömt frisläppandet, läs mer om det hela på t ex http://frianyheter.wordpress.com/2010/06/03/jimmie-akesson-fordomer-frislappandet-av-ahmad-akileh/ .

Läs också om frisläppandet på http://politisktinkorrekt.info/2010/06/02/dodsmisshandeln-i-landskrona-ahmad-akileh-pa-fri-fot-efter-overklagan/ .

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Ge Landskronainvandraren till grisarna


Människor som begår eller som har begått grova brott är oftast begåvade med en enorm uppfinningsrikedom när det gäller att hitta på de mest absurda bortförklaringar.

En utav de konstigaste som jag har hört var en djupt troende muslim som efter att begått en våldtäkt på en icke-muslimsk pojke påstod att han var Profeten Muhammed, och han därför hade all rätt i världen att begå pedofili eftersom Profeten Muhammed enligt all religionsbeskrivning var pedofil.

Dessutom led ju denne muslim av personlighetsklyvning, det måste han ju gjort eftersom han sade att han var Muhammed och att Profeten enligt all religionsbeskrivning var pedofil.

En annan bortförklaring är den som den libanes som för bara någon vecka sedan dödade en 78-årig kvinna på en parkeringsplats i Landskrona har kommit med, han säger liksom hans familjemedlemmar att det som han gjorde var en olyckshändelse.

Jaha, okej, han slog och sparkade alltså ihjäl en person utav misstag.

”OJDÅ, hoppsan, jag råkade visst sparka ihjäl henne! HUR går DET ihop?????????????????????????????????????? Jag skulle ju bara slå ihjäl henne till 50 %, lite halvt om halvt sådär.”

Med andra ord så ska ett avskum som han inte gå lös, nej, han ska spärras in och därefter kastar man bort nyckeln.

Eller också använder man honom till grismat, detta borde vara mer lämpligt eftersom en del bönder inte sköter sina grisar så bra. Nej, ge dem lite invandrare och ”flyktingar” ifrån t ex Mellanöstern och Afrika då och då (OBS! döda dem först bara, man är ju djurvän), för då blir de glada.

Grisar är ju kända för att inte vara så nogräknade med maten, de kan äta vilken ”grismat” som helst.

När det gäller Landskronafallet så stod ikväll följande artikel på SVT text-tv:

Landskronafallet: ”Jag var där”

Den 23-årige man som misstänks för att ha orsakat en 78-årig kvinnas död i Landskrona har nu erkänt att han var där, uppger Nyhetskanalen.se.

Mannen hävdar att händelsen var en ren olycka, enligt Leif Silbersky, som är hans nye försvarare.

23-åringen medger nu att han ”befann sig i situationen” på parkeringsplatsen med det äldre paret. Kvinnans man skadades också vid tillfället.

Om åklagaren begär att häktningen förlängs när den löper ut nästa vecka, kommer Silbersky att motsätta sig detta.

Läs mer om det hela på bl a http://www.svd.se/nyheter/inrikes/landskronafallet-det-var-en-olycka_4560175.svd ,  http://frianyheter.wordpress.com/2010/04/13/78-ariga-ingers-baneman-ahmad-akileh-erkanner/ och http://politisktinkorrekt.info/2010/04/13/dodsmisshandeln-i-landskrona-erkannande-av-den-misstankte/ .

Vad är problemet med avskummet som gjorde detta? Varför erkänner han inte, när det är så uppenbart att han är skyldig?

Är det inte lika bra att han säger som det är istället, nämligen att han dödade henne på grund av de sade till honom att han skulle flytta på sig, han stod ju på en handikappsparkering och var ju inte själv mer handikappad än att han kunde misshandla kvinnan till döds.

För om du erkänner, ditt jävla avskum, att du har dödat henne så kommer det att vara lugnt sedan.

Visst, du kommer inte att bli mindre hatad för det, bara mer.

But hey, tha’ts life! Read the rest of this entry »

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Islam (absolut vålds-och pedofilreligion) och vänsterextremism är samma antidemokratiska skit


Igår stod det en artikel på bl a SVT text-tv om att Säpo har fått i uppdrag utav regeringen att kartlägga den radikala och våldsbejakande islamismen i Sverige, vilket var någonting som den förra regeringen, alltså den sossestyrda aldrig hade några som helst tankar på att göra.

För det mångkulturella samhället måste ju upprätthållas till varje pris som går, att mängder med människor till följd av detta folkförräderi mördas, grovt misshandlas, våldtas m.m spelar ingen som helst roll.

Nej, det mångkulturella samhället ska vara evigt även om det så bär käpprätt rakt in i helvetet, vilket det är på mycket god väg att göra. För det finns inget land eller världsdel på jorden där denna smörja har fungerat, se bara på vad som hände med Nordamerikas indianer när de vita nybyggarna tog kommandot i the good old USA.

Ja, folkförgörelse och förintelse är tydligen jättebra det, Socialdemokraterna och de andra politiskt korrekta partierna jublade säkert i högan sky över förintelsen av judar och andra i NaziTyskland under andra världskriget också. Nazismen kommer ju ifrån socialismen, den är ju en blandning mellan nationalism och socialism.

Det är ju därför som det heter nationalsocialism. Men detta vill ingen socialdemokrat i Sverige kännas vid, kanske är det därför som Socialdemokraterna i Katrineholm såg mellan fingrarna när de med stora armomfamningar med glädje välkomnade en ”före detta” nazist på en hög post i partiet. Vad är det som säger att han inte är nazist fortfarande? Inte ett skit.

Och vad var motiveringen till den stora ”armomfamningen” då? Jo, följande:

”Ja, man kan ju inte lasta en person för något sånt här, han var ju faktiskt engagerad i nazismen för hela 25 år sedan och fram till 2006, det får man tänka på”.

Läs mer om hela skandalen på bl a http://www.sr.se/sormland/nyheter/artikel.asp?artikel=3423934 , http://frianyheter.wordpress.com/2010/02/07/gamla-nazister-valkomna-hos-socialdemokraterna/ och http://svt.se/2.126271/1.1879322/s_satsar_pa_ex-nazist?lid=senasteNytt_1765014&lpos=rubrik_1879322 .

Ja, så går det alltså till när man tar in nazister i Socialdemokraterna. Däremot pratas det skit och lögner om både Sverigedemokraterna och Nationaldemokraterna, men nazister inom Socialdemokraterna och de andra riksdagspartierna är uppenbarligen helt okej det.

Men nu skulle ju det här inlägget handla om att Säpo ska granska islamismen i Sverige, vilket det nu också ska göra.

Så här löd artikeln om det från igår:

Säpo granskar den militanta islamismen

Regeringen har gett Säpo uppdraget att specialgranska och kartlägga den våldsbejakande radikala islamismen i Sverige och dessutom föreslå motåtgärder.

Bakgrunden är uppgifter om hur ungdomar rekryteras till radikala islamistgrupper och rapporter från Säpo om hur personer bosatta i Sverige reser till träningsläger för terrorister och deltar i våldshandlingar utomlands.

Det finns indikationer på att personer rekryteras till våldsbejakande radikal islamism i Sverige. Vi behöver en helhetsbild, säger integrationsminister Nyamko Sabuni till Rapport.

Läs mer om det hela på bl a http://svtplay.se/v/1885396/rapport/sapo_ska_granska_militanta_islamister , http://natverkmotpk.blogspot.com/2010/02/sapo-ska-granska-militanta-islamister.html , http://frianyheter.wordpress.com/2010/02/11/sapo-ska-granska-islamismismen-i-sverige/ och http://politisktinkorrekt.info/2010/02/11/sapo-specialgranskar-militant-islamism-i-sverige/ .

Men det här var ju intressant, det har tagit Nyamko Sabunis nästan hela politiska karriär att komma fram till detta och först efter att det har gått 3,5 år så vill hon göra någonting åt det.

Men med tanke på att det finns extremistkopplingar bland en del Säpo-folk, jag syftar nu på utlänningar ifrån de länder där det finns gott om islamism, så ska det bli mycket intressant att se vart det här kommer att leda någonstans.

Men det blir väl precis som vanligt, det händer inte ett skit.

Med andra ord så är en borgelig regering och en sossestyrd regering som pest och kolera, det spelar ingen roll vilken vi får för det blir samma skit ändå.

Skillnaden är bara att ”pestregeringen” förstör landet och folket på ett annat sätt än vad ”koleraregeringen” gör, men i grund och botten blir det samma resultat.

Och vad beträffande islam så är det den enda religionen i hela världen där pedofili och våld är två utav de absolut viktigaste grundpelarna i en religion, inte ens katolicismen har så mycket pedofili inom sig som islam.

För katolicismen tillåter inte att en gubbjävel på t ex 60-70 år gifter sig med en flicka på 8-10 år.

Om man ska nämna en religion som är någorlunda fredlig så ska man nämna buddismen.

Men å andra sidan finns det ingen religion som är bra, ”allt är skit och alla är dumma i huvudet” som en före detta kompis till mig en gång sade.

Det är ju som punk/Oi-gruppen Exploited sjunger i en av sina låtar från 1990. Låten heter ”Fuck religion”, och handlar om kristendomen och några kristna präster som ”mjölkar” folk på pengar genom att luras.

När det gäller islam så har uppenbarligen muslimer och vänsterextremister, t ex avskum från t ex Antifascistisk Aktion (AFA), Revolutionära Fronten (RF) och Revolutionär Kommunistisk Ungdom (RKU) har väldigt mycket gemensamt, både vänsterextremister och muslimer hatar ju judar.

Med andra ord så rimmar vänsterextremisters påståenden om att de är antirasister extremt illa med verkligheten, de säger ju emot sig själva hela tiden, deras handlingar talar för dem eftersom de inte kan argumentera för sina saker. Fast det klart, det har ju ett gäng sönderknullade barnrumpor aldrig kunnat göra. Eller vad tror ni själva?

Och angående judar så är de väl ett folkslag? Eller?

Vad beträffande vänsterextremisters avskyvärdheter, i det här fallet emot demokratin som så många andra gånger: Kolla in det som finns på http://politisktinkorrekt.info/2010/02/10/vansterextrema-brakade-med-nd-pa-skola/ .

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Försvarstal för SD och skarp kritik emot invandrings-/mångkulturextremister


Sverigedemokraterna är ett utav de absolut bästa och vettigaste partier som Sverige någonsin har haft, och de svenskar och andra i Sverige som är på SD:s sida har all anledning till att vara är stolta över att de är det.

Och när det gäller de politiker, journalister och andra makthavare som är svenskfientliga och invandrings/mångkulturextremister:

Är det inte dags att ni börjar lyssna på folket, istället för att bete’ er som att det inte finns några problem och nackdelar med invandringen och det mångkulturella samhället?

Skiten försvinner inte bara för att ni sopar den under mattan, om ni tror det.

Vakna upp ur er djupa törnrosasömn, öppna era ögon rejält och se den verklighet som det svenska folket lever i.

Det finns ingen som gynnas av den vidriga utveckling som de politiskt korrekta håller på med, varken invandrare eller svenskar gynnas av den.
Även många invandrare tycker att det är för mycket invandrare i Sverige.

Istället ökar bara problemen och nackdelarna.

SD har invandrare i partiet, precis som polititiskt korrekta partier har.

Är partier som har invandrare i sitt parti rasistiska? I så fall finns det inte ett enda parti som inte är det, oavsett om det finns i Riksdagen eller inte.

Anser politiskt korrekta att det är bra med våldtäkter förresten?

Invandrare ifrån t ex de afrikanska och de muslimska länderna står nämligen för 80 % av alla våldtäkter i Sverige, det är är bara England som har mer våldtäkter än Sverige.

Invandrare ifrån vissa delar av världen är dominerande i nästan alla sorters brott i Sverige.

Vad tänker de politiskt korrekta makthavarna göra åt allt det här?

Men det blir väl precis som vanligt, va? D v s inte ett skit.
Folket har fel och de folkförrädiska riksdagspartierna har rätt.

Har dessa rätt den dag något av deras medlemmars barn blir mördade också?

Har de rätt den dag då någon av någon utav deras döttrar blir våldtagna av invandrare?

Om så sker, låter det likadant då?

Länk till Sverigedemokraterna: http://www.sverigedemokraterna.se .

Länk till Sverigedemokraternas tidning SD-kuriren: http://www.sdkuriren.se .

Några andra exempel på SD-vänlig media är t ex http://www.frianyheter.wordpress.com , http://www.politisktinkorrekt.wordpress.com och http://www.friatider.se .

Politiskt Inkorrekt finns även på http://politisktinkorrekt.info/wordpress/ , där man nu för tillfället är mest aktiv eftersom WordPress utav någon fullständigt obefogad anledning har spärrat posterna. Troligen har en viss cp-skadad ungkommunist/rättshaverist fått bloggen stoppad genom att skriva lögner och förtal om den till det amerikanska företag som har wordpress.com.

Men Politiskt Inkorrekt låter sig inte stoppas, vilket naturligtvis är bra. Läs mer om stoppandet av bloggen på bl a http://frianyheter.wordpress.com/2010/01/22/fredrik-jonssons-artikel-om-pi/ och http://politisktinkorrekt.info/wordpress/2010/01/21/pi-sparrade-hos-wordpress-com-igen/ .

När det gäller SD-vänlig media så tog jag tog nu bara fyra exempel, det finns bra många fler. Både Fria Nyheter, Politiskt Inkorrekt och Fria Tider är dessutom demokratisk och sanningsenlig media, vilket politiskt korrekt media som t ex Aftonbladet, Expressen, Västerbottenkuriren och Metro inte är.

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Karpstryparn önskar God Fortsättning och Gott Nytt År, dock inte till alla (se lista)


Jaha, nu när Julafton, Juldagen och Annandag Jul har passerat så tycker jag att det är på sin plats att önska God Fortsättning och Gott Nytt År.

Dock önskas ingen av dessa båda saker till följande:

1. Svenskfientliga invandrare och flyktingar.

2. Politiskt korrekta (t ex ”experten” Anna-Lena Lodenius).

3. Mångkulturextremister.

4. Kommunister (t ex Lars Ohly och Fredrik Jönsson).

5. Alla vänsterextrema barnrumpor (t ex de som sympatiserar med terroristgrupperingar som t ex Antifascistisk Aktion, Revolutionära Fronten och Revolutionär Kommunistisk Ungdom).

6. Muslimer (de vet ju förresten inte vad jul är för någonting).

7. Demokratihatare (t ex Daniel Pool på tidningen Expo, de i Centrum mot rasism och den folkpartistiske ministern Nyamko Sabuni).

8. Rovdjurshatare (t ex varghatare).

9. Invandrings- och flyktingförespråkare.

10. Svenskfientliga svenskar (t ex Mona Sahlin, Fredrik Reinfeldt och Maud Olofsson).

11. Barnamördare (t ex Anders Englund).

12. Våldtäktsmän.

13. Judar.

14. Pedofiler.

15. Djurplågare.

16. Barnmisshandlare.

17. Veganer.

19. Mobbare.

20. Antidemokratiska antirasister.

21. Journalister som mörklägger alla nackdelar och negativa effekter som invandringen orsakar.

22. Övriga som har gjort sig förtjänta av det.

Däremot önskar jag alla dessa människor en våt grav i helvetet, och t ex all världens plågor den dag som de dör.

Men till alla andra (alltså de som har förtjänat det):

God Fortsättning och Gott Nytt År!

Angående svenskfientliga invandrare så läs en artikel om detta på http://frianyheter.wordpress.com/2009/12/27/stoppa-bortforklaringarna/

Angående journalister som mörklägger och sprider lögner så kolla in en artikel om detta på http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/12/27/webpoll-om-invandringen-blev-inte-som-nsd-hade-forvantat-sig/

 
1 kommentar

Publicerat av på december 27, 2009 i allmänt, ideologier, värderingar

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Alla som inte är muslimer ska utrotas, om man får tro muslimerna


Vad tycker ni om halalslakt, alltså sådant som muslimer håller på med?

Själv tycker jag att sådant är djurplågeri, och att det ska förbjudas.

Djurplågare ska straffas hårt, MYCKET hårt. I muslimska länder huggs ju huvuden av till höger och vänster. Med tanke på att muslimer säger att djuret bara lider några få sekunder, så vore det ju en förträfflig avrättningsmetod.

Men denna barbariska kultur går ju ut på att skapa så mycket lidande som möjligt.
Otrogna kvinnor stenas till döds, tjuvar får sina händer avhuggna och djur får sina halsar uppskurna.

Om EU får igenom sitt krav på fri ritualslakt så dröjer det nog inte länge förrän det blir krav på kroppsbestraffningar på torgen, för självklart så ska allting i Europa anpassas till muslimerna.

Snart får man väl inte gå på skithuset ens, om det inte sker på muslimskt vis.

Men andra ord så kommer alla i Europa i så fall, alltså de människor som inte är muslimer, att dö i förstoppning.

Och då är digerdöden helt plötsligt bara en fjuttig fjärt i rymden.

De flesta muslimer är barbarer hela bunten, bl a på grund utav deras seder och traditioner. För enligt dem så är tydligen djurplågeri tradition.

Men då kan ju seriemördare säga likadant då.

”Jag mördade killen, det är ju en tradition i min släkt att hugga ihjäl folk med kniv, det är viktigt att den är knivskarp”.

Tradition som tradition, eller hur?

Men när ska kraven ta slut? När är de nöjda?

Ja, det är nog inte förrän varenda person som inte är muslim är utrotad från jordens yta, så släng dig i väggen, Adolf Hitler, Josef Stalin, Mao Zedong, Saddam Hussein, Pol Pot och de röda kmhererna, staten Israel och alla andra folkmordsfantaster.

För här kommer muslimerna.

Welcome to World War III!

Nu undra kanske någon varför jag inte länkar till någon sida med information om halalslakt, t ex något företag som sysslar med sådant?

Svaret är enkelt: Jag länkar inte till någon sida som förespråkar djurplågeri.

Svårare än så är det inte.

Däremot länkar jag till http://frianyheter.wordpress.com/2009/12/21/insandare-hur-muslimer-smyger-sig-framat/ .

Läs även på http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/12/22/flyktingar-klarar-inte-sfi-skyller-pa-illa-bemotande-larare-pratar-fort-mm/ .

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Snart kräver väl Sveriges alla muslimer namnbyte på Sverige också


Vad har det blivit av Sverige egentligen? Det var länge sedan som man kände igen sig i sitt fosterland, snart får väl inte Sverige heta Sverige heller med motiveringen att det anses rasistiskt eller kränkande emot andra folkgrupper.

Men att begå kräkningar och rasistiska gärningar emot svenskar och den svenska kulturen om man är icke-vit och tillhör något folkslag ifrån länder som inte har någonting gemensamt med Sverige , det är uppenbarligen helt tillåtet av de svenskfientliga riksdagspartierna och deras hjälpförrädare, t ex den politiskt korrekta median.

Tur att det finns riktig och demokratisk media i Sverige som t ex Fria Nyheter, Politiskt Inkorrekt, Nationell Idag och SD-kuriren så att man får reda på hur sanningen är, till skillnad ifrån hos politiskt korrekt media där sanningen mörkläggs och förintas med c:a 70 %.

Att demokratisk media som t ex Fria Nyheter verkligen behövs visar ytterligare en riktig och sann artikel från denna mediasida, nämligen den som finns på http://frianyheter.wordpress.com/2009/12/14/ansokan-inlamnad-om-boneutrop/ .

Vart ska all denna avskyvärda, vidriga och hatfyllda  ”utveckling”, eller rättare sagt bakåtsträvan, mot Sverige, den svenska kulturen, det svenska folket, de svenska sederna, de svenska traditionerna osv sluta någonstans?

Detta är uppenbarligen ett utav många exempel på förintelse som målsättning av alla dessa saker.

Om detta godkänns, vad blir då nästa steg? Blir det varje dag böneutrop? Blir det månggifte? Blir det giftermål under 18 år? Blir det barnaga? Får vi ett muslimskt parti i Sverige? Får vi så småningom en muslim som statsminister, ungefär som USA har fått en neger till president?

Eller blir det ALLA dessa saker som vi får?

Ja, att detta i allra högsta grad mycket och fullt möjligt kan ske finns det en stor risk för, med tanke på den pågående islamiseringen av Europa och med tanke på den starkt växande andelen muslimer i Sverige.

Men dessa ”människor” är väl inte nöjda förrän de har drivit allting som de inte gillar i Sverige till avgrundens brant, och sedan tippar hela lasset rakt ner i helvetet.

Med andra ord:

”Ställ er i kön frivilligt, alla svenskar, eller också avrättar vi er en efter en som Hitler gjorde med judarna under Nazityskland. Om ni ställer er i kön frivilligt och sedan dör, eller om ni vägrar och ni dör ändå, ja, det spelar ingen roll. Det viktigaste är att ni dör. Raus, raus, raus!!”

Jag kanske uttryckte mig en aning grovt nu, men ni förstår nog hur jag menar.

Det står om det här med böneutropsansökan även på http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/12/14/muslimer-i-fittja-har-ansokt-om-lov-till-boneutrop/http://svt.se/2.33538/1.1812647/forsamling_ansoker_om_boneutrop?lid=senasteNytt_1765014&lpos=rubrik_1812647 och på http://kentekeroth.se/2009/12/14/fn-moske-ansoker-om-boneutrop/ .

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,