RSS

Etikettarkiv: våld

Vänsterextremister bakom våldsamheterna i Malmö


De senaste dagarnas våldsamheter i Malmö i samband med en ”feministisk” demonstration har i PK-media, av ”antirasister” och politiskt korrekta politiker anklagats för att vara nazisters och högerextremisters verk.
Men allihopa har de fel. Istället är det vänsterextremister som är ansvariga för allt det här, och som har begått dessa våldsamheter.
Saxat från en artikel på Fria Tider idag om det hela:

”Efter helgens knivslagsmål i Malmö har media rasat mot vad man beskriver som en ”nazistattack”. Men nu berättar ett stort antal vittnen att bråket startades av vänsterdemonstranter som överföll och jagade politiska meningsmotståndare på gatan.

Natten mellan lördag och söndag knivskars minst en man, och flera ådrog sig skador av annat slag, i ett stort slagsmål i närheten av Möllevångstorget i Malmö.
Incidenten ägde rum strax efter att grupper långt ut på vänsterkanten – bland annat den socialistiska aktionsgruppen Mangla, Revolutionär Ungdom och Syndikalisternas ungdomsförbund – arrangerat en demonstration på torget.
”Ta natten tillbaka: Hårt mot hårt – hemma och på gatan”, skriver arrangörerna om demonstrationen i sitt marknadsföringsmaterial.

Två grupper uppges ha drabbat samman. Den ena gruppen bestod av 15-30 vänsteraktivister. Den andra av sex män som uppges sympatisera med nationalistiska grupper. Några av dem tillhör Svenskarnas parti – ett parti som grundades 2008 som ersättare till Nationalsocialistisk front, som samtidigt lades ned.
Sex vänsteraktivister skadades i sammandrabbningen. En av dem har ådragit sig livshotande skallskador och vårdas på sjukhus i Lund. En annan fick lungan punkterad av ett knivhugg. Tre män från ”högersidan” i slagsmålet sitter anhållna, misstänkta för mordförsök.
I massmedia har bråket konsekvent beskrivits som en ”nazistattack” och en lång rad tunga opinionsbildare har ropat på hårdare tag mot det högerextrema våldet.

Svenskarnas parti har emellertid tillbakavisat uppgifterna om att deras medlemmar skulle ha deltagit i en attack. Partiet bekräftar att några av deras medlemmar var inblandade i slagsmålet, men uppger att de försvarade sig efter att ha överfallits av vänsterextremister när de var på väg hem efter ett restaurangbesök.
”När sällskapet skulle bege sig hemåt attackerades de med flaskor och stenar av en grupp på cirka 25 vänsterextremister som kände igen nationalisterna. Sällskapet försökte först avlägsna sig från platsen men en i gruppen hamnade på efterkälken och blev misshandlad av vänsterextremisterna med flaskor och andra tillhyggen. När resten i sällskapet upptäckte att deras kamrat var i fara så vände man tillbaka för att skydda honom och man lyckades till slut få loss honom från vänsterpöbeln”, skriver partiet i ett pressmeddelande som publicerades i söndags.
Nu beskriver Kvällsposten ett liknande händelseförlopp i en artikel som publicerades på tisdagsmorgonen. Enligt Kvällsposten uppger flera poliskällor att den gängse mediabilden av nazister som oprovocerat överföll en fredlig demonstration inte stämmer.

Ett stort antal personer som hörts av polisen har tvärtom berättat att slagsmålet startades av 15-30 vänsterdemonstranter som gick till attack mot, och jagade, en grupp politiska meningsmotståndare som de kände igen på gatan efter demonstrationen.
”Polisen [har] fått bilden, genom en mängd vittnesförhör med såväl personer i nazistgänget, demonstranter och poliser på plats, att en grupp på mellan 15 och 30 demonstranter rusade mot nazisterna, som försökte fly från platsen. En av nazisterna uppges ha ramlat och skadat sig. När demonstranterna hann ikapp utanför Folkets park uppstod ett vilt slagsmål. Flera av nazisterna var knivbeväpnade och gick då till attack”, skriver Kvällsposten.
– Jag såg hur de jagade några män och skrek ”nassesvin”, berättar en man som bevittnade en del av händelseförloppet för Kvällsposten.”

Ja, så var det med den ”nazismen”!

Läs mer om det hela på t ex följande:

http://www.expressen.se/kvallsposten/polisens-uppgifter-sa-startade-knivbraket/ ,

http://www.expressen.se/kvallsposten/motstridiga-uppgifter-forsvarar-utredning/ ,

http://www.expressen.se/kvallsposten/tva-av-de-anhallna-mannen-motanmaler/ ,

http://www.expressen.se/kvp/ledare/mork-helg-i-sverige–vald-aldrig-losningen/ ,

https://www.realisten.se/2014/03/09/25-vansterextremister-overfoll-nationalister-i-malmo/ ,

https://www.realisten.se/2014/03/11/det-hycklande-etablissemanget/ ,

https://www.realisten.se/2014/03/11/medierna-torstar-efter-nationalistiskt-blod/ ,

https://www.realisten.se/2014/03/10/ett-desperat-etablissemang-och-nationalistiska-framgangar/ ,

http://www.friatider.se/nazistattack-var-vansterextremt-overfall ,

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18517759.ab ,

http://www.dn.se/ledare/huvudledare/hall-skoldarna-uppe/ .

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Snacka om att rensa upp


Även om jag mest tar upp artiklar från olika mediasidor så kan det ibland även vara intressant att se vad andra bloggare skriver om, igår t ex skrev min namne på den numera välkända bloggen ”Karpstryparn II” om en film på Youtube som heter ”Negerboll”. Inslagen i filmen avlöser varandra i en förhållandevis jämn ström, eller hur man nu ska säga. Men hela tiden finns det någon form av koppling. För att citera min namne:

”Filmen börjar med att en cafe’innehavare gör sig fin, sedan fortsätter den med
två svenskar som diskuterar ordet negerboll för att därefter fortsätta med en
negress som uttrycker sig rasistiskt emot en vit person med judiskt påbrå.”

Dessutom är det väldigt mycket skjutande i filmen, folk skjuts ihjäl på löpande band helt enkelt. Men frågan är om ändå inte slutet på den är bäst, en viss cafe’ägare gör då nämligen klart vad som gäller. Filmen är gjord av ett gäng som kallar sig för ”Poesi för fiskar”, och här har ni filmen: http://www.youtube.com/watch?v=L_3qD5j_lUQ .

Och här har ni det aktuella blogginlägget på bloggen ”Karpstryparn II”: http://karpstryparn.blogspot.se/2013/02/hur-man-loser-invandringsproblem-inom.html .

 

Etiketter: , , , , , , , , , , ,

PK-etablissemanget: ”Ett våldsamt samhälle är ett bra samhälle”


Nu är det återigen bevisat att det enbart är bra med invandring och mångkultur, det politiskt korrekta etablissemanget med sina våldshantlangare i form av militanta ”antirasister”/våldsverkare har helt rätt och alla vi som lever i verkligheten har fel.

Se följande artiklar, där har ni ett av de senaste i raden av mängder med våldsamma bevis på detta:

http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1504161/Flaskor-kastades-mot-polis-och-raddningstjanst.html ,

http://www.skanskan.se/article/20110628/MALMO/110629789/1162/-/flaskor-kastades-mot-polis-och-raddningstjanst ,

http://politisktinkorrekt.info/2011/06/28/polis-och-raddningstjanst-attackerade-i-rosengard/ ,

http://www.nyheterna.se/1.2189460/2011/06/28/glasflaskor_mot_polisen_i_malmo

och

http://vgnt.se/flaskor-mot-polis-och-raddningstjanst/ .

Ja, visst är det bra med invandring och mångkultur? Jo men vissssst………….

 

 

 

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

SD-motståndare, lär er demokrati


I söndags kväll så fick vi då äntligen ett demokratiskt parti i riksdagen, nämligen Sverigedemokraterna. Att Sverigedemokraterna kom in i riksdagen är en seger för demokratin.

Men respekteras detta? Nej, inte om man ska gå efter att allt våld, hets, smutskastning, hån och lögnessspridning har blivit ännu mer indensifierat efter att partiet kom in i riksdagen (som om det inte var tillräckligt mycket innan dess).

Läs t ex http://frianyheter.wordpress.com/2010/09/23/expressenledare-rattsrota-med-sd-domare/ och  http://frianyheter.wordpress.com/2010/09/22/media-problematiserar-bara-sd-namndeman-i-domstolarna/  .

Vad är det som PK-media (t ex Aftonbladet och Expressen), de sju andra riksdagspartierna, alla s k ”antirasister” och andra SD-motståndare är så himla rädda för?

Är det möjligtvis att 5,7 % av alla röstberättigade svenska medborgare har tröttnat på alla lögner och all antidemokrati, och därför röstat på ett parti som verkligen ÄR demokratiskt och står för obekväma sanningar?

Ja, det verkar vara väldigt mycket som de är rädda för, varför försöker de annars med sådant som det står på t ex http://politisktinkorrekt.info/2010/09/22/sd-klev-in-i-riksdagen-och-smutskastas-vidare/ , http://politisktinkorrekt.info/2010/09/22/aftonbladet-forsoker-smutskasta-sd-genom-att-arrangera-en-falla/ ,  http://www.dn.se/nyheter/valet2010/akesson-de-andra-rikadagspartierna-agerar-odemokratiskt-1.1175174 och http://www.dn.se/nyheter/valet2010/fler-sd-namndeman-avgor-asylarenden-1.1175038 för? 

För man ska komma ihåg att SD är ett demokratiskt parti som har röstats in i riksdagen av demokratiska människor i ett demokratiskt val i ett demokratiskt land, det är både invandrare och svenskar som har röstat på SD.

Dessutom finns det både svenskar och invandrare i partiet, så det där rasisttjafset kan ju den politiska korrekthetens representanter ta och köra upp så långt upp det går där solen inte skiner, så att säga.

Ett av många bra exempel på att det inte bara är svenskar som röstar på SD har vi här: http://politisktinkorrekt.info/2010/09/22/muslimska-elever-pa-friskola-med-okand-rektor-rostade-pa-sd/ .

Sedan påstår de politiker, den media och de ”antirasister” som är emot Sverigedemokraternas inträde i riksdagen att de värnar om demokratin, och att detta är orsaken till att de anser att SD inte har i riksdagen att göra.

Men hur låter det resonnemanget?

”Hmmm, nu ska vi se här…..Jo, jag är för demokratin, och samtidigt emot den. Ja, SÅ ligger det till!”

Nu råkar det bara vara så att det resonnemanget inte ens går hem hos extremt IQ-befriade idioter. Så hur i helskotta ska det då kunna gå hem hos vanliga normala människor?

Ja, det är väl snarare en fråga som man ska ställa till alla antidemokrater som är emot att SD har kommit in i riksdagen. Vet dessa typer vad ordet demokrati betyder? Nej, uppenbarligen så gör de inte det.

Det är tydligt att många SD-motståndare inte vet hur demokrati fungerar, t ex de antidemokratiska fascister som varje dag den här veckan har demonstrerat här och var i Sverige mot SD sedan partiet kom in i riksdagen.

Respekterar och accepterar inte dessa ”demonstranter” demokratiska val? Respekterar och accepterar de inte alla människors lika värde? Respekterar och accepterar de inte de svenskar och invandrare som har röstat på SD?

Svaret på dessa tre frågor är ett klart och tydligt NEJ!

Är dessa ”demonstranter” emot demokratin? Är de emot alla människors lika värde? Är de emot de svenskar och invandrare som har röstat på SD?

Svaret på dessa tre frågor är ett klart och tydligt JA!

Läs mer om antidemokratiska ”antirasisters” demonstrationer på bl a http://www.svd.se/nyheter/inrikes/tusentals-demonstrerade-mot-sd_5366071.svd ,    http://gt.expressen.se/nyheter/1.2144519/tusentals-goteborgare-i-protest-mot-sd och http://rodalund.wordpress.com/2010/09/22/demonstrera-mot-sd-pa-tors/ .

Dessutom är typer som dessa ”demonstranter” rasister och hbt-hatare, eftersom en del av de som röstar på SD eller som är med i partiet kommer ifrån olika folkgrupper och inte har samma sexuella läggning.

Det är alltså precis likadant med SD och dess väljare som i alla andra partiers fall.

När det gäller demokrati så betyder det att alla människor (ja, de röstberättigade då) bestämmer vilka partier som de tänker rösta på, detta är en av hörnstenarna i den svenska demokratin.

Sedan finns det personer som av någon konstig anledning tror att de riksdagspartier som minst människor har röstat på har minimalt med inflytande.

Men om detta skulle stämma så skulle ju varken Vänsterpartiet eller Kristdemokraterna ha något inflytande alls i svensk politik de närmaste 4 åren, dessa två partier var ju de som fick minst röster utav riksdagspartierna.

Så jag förstår att Göran Hägglund och Lars Ohly (särskilt Lars Ohly) var förbannade över att SD gick om dem i riksdagsvalet.

Så, Lars Ohly, det är fullt förståeligt att du har haft en ”varböld” i hjärnan och ditt psyke sedan det stod klart att SD kommer in i riksdagen. Nu verkar det dock som om den där ”varbölden” har ”tappat kraft”, enligt vad som stod i Metro igår så har du ju nu accepterat att du kan få en sverigedemokrat som ”granne” i riksdagen.

Ja, tal på det ja, ni riksdagspolitiker som hela tiden har tjatat så att det nästan har gått hål på Sveriges alla tapeter om att man ska ta debatten med Sverigedemokraterna, trots att nästan ingen utav er har gjort det (de få av er som har gjort det har dock förlorat debatten ganska rejält):

Nu har ni en jättechans att ta debatten med Sverigedemokraterna, för nu har ju partiet kommit in i riksdagen. Så nu går det inte längre att undgå debatten med dem, såvida ni inte har tänkt att springa ut ur riksdagen, gräva er varsitt djupt hål i närmaste gräsplätt och krypa ner där för att inte komma upp ur dem förrän om tidigast fyra år, då det är val igen.

Eller också kan ni ta debatten med Sverigedemokraterna (det ska bli intressant att se hur DET kommer att gå,  HA HA HA), för nu är de ju i riksdagen.

Fast det var väl knappast DÄR som ni hade tänkt er att debattera med dem. Eller?

Surt, sade räven, hehe!

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Reinfeldt tycker att allt våld emot SD är bra


Jaha, idag så har Stadsminister Fredrik Reinfeldt uttalat sig om allt våld som begås emot Sverigedemokraterna, t ex i det fall då en ung sverigedemokrat som kandiderar för Sverigedemokraterna i Malmö i fredags fick sin hals skuren och ett hakkors inristat i sin panna utav några vänsterextremister som talade svenska med arabisk brytning.

Jimmie Åkesson skickade ju igår med anledning av detta vidriga mordförsök ett brev till samtliga riksdagspartiledare, där han bl a undrade vad de tänker göra åt vidriga våldsdåd som t ex detta.

Brevet finns publicerat på bl a http://politisktinkorrekt.info/2010/09/13/jimmie-akesson-oppet-brev-till-partiledarna-for-riksdagspartierna/ .

Igår fick han också svar från minst sagt oväntat håll, nämligen ifrån Vänsterpartiets ledare Lars Ohly. Ohly fördömde mordförsöket direkt.

Läs mer om det hela på bl a http://allehanda.se/start/inrikes/1.2326282-ohly-fordomer-sd-overfall , http://frianyheter.wordpress.com/2010/09/13/ohly-fordomer-sd-overfall/ , http://politisktinkorrekt.info/2010/09/13/helvetet-fros-just-till-is-lars-ohly-fordomer-sd-overfall/ , http://www.svd.se/nyheter/inrikes/ohly-fordomer-sd-overfall_5313985.svd , http://www.nyhetspressen.se/923019.html och http://www.dagensps.se/opinionen/artiklar/2010/09/13/84054162/index.xml .

Ja, även om det här nog bara är en läpparnas bekännelse ifrån Lars Ohly så är han ändå bra mycket mer demokratisk i det här fallet än de övriga riksdagspartiledarna är. För de har inte fördömt det, och det kommer de inte att göra heller.

Ta bara Stadsminister Fredrik Reinfeldt uttalande idag om våldet emot Sverigedemokraterna.

Han sade nämligen att Sverigedemokraterna inte ska vara förvånade när extremister misshandlar och hotar partiets kandidater, eller attackerar och omöjliggör partiets tillståndsgivna valmöten:

-Jag vill gärna påpeka att de som lever på att driva upp ett vi- och dom-tänkande och ett i grunden hatfullt sätt att se på relationer mellan människor inte ska bli förvånade om sådant händer.

Och han säger också återigen följande ”demokratiska” sak om SD:

 -Det spelar roll hur stark regering vi får och den som tycker om Sverige röstar inte på Sverigedemokraterna.

Läs själva hans uttalanden på bl a http://hd.se/skane/2010/09/14/reinfeldt-vadjar-till-fornuftet/ ,  http://politisktinkorrekt.info/2010/09/14/reinfeldt-uttalar-sig-om-valdet-mot-sd/  ,  http://frianyheter.wordpress.com/2010/09/14/reinfeldt-legitimerar-politiskt-vald/  , http://herrborjesson.wordpress.com/2010/09/14/reinfeldt-uppviglar-till-vald-mot-sd/ , http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article7782224.ab , http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.445946-borg-och-bildt-till-sd-faste  , http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=6273680 och  http://www.svd.se/nyheter/inrikes/borg-och-bildt-till-sd-faste_5319029.svd , http://vlt.se/nyheter/omvarlden/1.949853-borg-och-bildt-till-sd-faste och http://www.blt.se/nyheter/tt_inrikes/borg-och-bildt-till-sd-faste%282106004%29.gm .

Men du, Reinfeldt, nu ska jag berätta en hemlighet för dig, nämligen att det är precis TVÄRTOM! För den som tycker om Sverige röstar på Sverigedemokraterna.

Till och med Expos vänsterextreme chefredaktör Daniel Poohl har fördömt våldet emot Sverigedemokraterna, även om det med all säkerhet också var en läpparnas bekännelse.

Men Reinfeldt då…..

Jadu, mitt ”kära” avskum Fredrik Reinfeldt, nu har du verkligen visat ditt rätta ansikte för Sveriges medborgare, både för svenskar och invandrare.

För du uppmanar ju, i och med dina uttalanden, till fortsatt våld emot Sverigedemokraterna. Och du anser ju att detta våld är HELT rätt.

För det du säger är faktiskt följande:

-Ni därute som är beredda att begå våldshandlingar för att stoppa SD eller som gör det, fortsätt så. Misshandla SD:are, skär sönder SD:are, spräng deras hus i luften, mörda dem, ja, gör vad faan ni vill bara ni utrotar dem hela bunten. Jag håller er om ryggen till 100 %, i vad ni än gör!

Om det är några som ska utrotas så är det avskum som DU, Fredrik Reinfeldt!!! Ty du får Adolf Hitler att framstå som den absolut bästa människa som någonsin över huvutaget har existerat på denna jord.

Och att Lars Ohly är demokratiskt lagd jämfört med dig, ja, det trodde man ju aldrig.

Nu är det bara att vänta på nästa våldsförhärligande uttalande och hat emot demokratin ifrån någon av de andra riksdagspartiledarna. Vem ska förhärliga våldet emot Sverigedemokraterna nästa gång?

Blir det Mona Sahlin? Maud Olofsson? Maria Wetterstrand? Peter Eriksson? Göran Hägglund? Jan Björklund?

Eller blir det allihop på en gång?

Visst, Reinfeldts uttalanden om detta våld går spikrakt emot allt vad demokrati innebär, men en sak gör han dock bra.

Vad är det då? Jo, han står för vad han är, nämligen ett extremt vidrigt avskum som hatar demokratin och som gör vad han kan för att visa detta.

Hade Adolf Hitler levt idag så hade jag litat mer på honom, om han hade sagt att han värnade om och var mån om demokratin.

Hade inte ni gjort samma sak?

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Islam (absolut vålds-och pedofilreligion) och vänsterextremism är samma antidemokratiska skit


Igår stod det en artikel på bl a SVT text-tv om att Säpo har fått i uppdrag utav regeringen att kartlägga den radikala och våldsbejakande islamismen i Sverige, vilket var någonting som den förra regeringen, alltså den sossestyrda aldrig hade några som helst tankar på att göra.

För det mångkulturella samhället måste ju upprätthållas till varje pris som går, att mängder med människor till följd av detta folkförräderi mördas, grovt misshandlas, våldtas m.m spelar ingen som helst roll.

Nej, det mångkulturella samhället ska vara evigt även om det så bär käpprätt rakt in i helvetet, vilket det är på mycket god väg att göra. För det finns inget land eller världsdel på jorden där denna smörja har fungerat, se bara på vad som hände med Nordamerikas indianer när de vita nybyggarna tog kommandot i the good old USA.

Ja, folkförgörelse och förintelse är tydligen jättebra det, Socialdemokraterna och de andra politiskt korrekta partierna jublade säkert i högan sky över förintelsen av judar och andra i NaziTyskland under andra världskriget också. Nazismen kommer ju ifrån socialismen, den är ju en blandning mellan nationalism och socialism.

Det är ju därför som det heter nationalsocialism. Men detta vill ingen socialdemokrat i Sverige kännas vid, kanske är det därför som Socialdemokraterna i Katrineholm såg mellan fingrarna när de med stora armomfamningar med glädje välkomnade en ”före detta” nazist på en hög post i partiet. Vad är det som säger att han inte är nazist fortfarande? Inte ett skit.

Och vad var motiveringen till den stora ”armomfamningen” då? Jo, följande:

”Ja, man kan ju inte lasta en person för något sånt här, han var ju faktiskt engagerad i nazismen för hela 25 år sedan och fram till 2006, det får man tänka på”.

Läs mer om hela skandalen på bl a http://www.sr.se/sormland/nyheter/artikel.asp?artikel=3423934 , http://frianyheter.wordpress.com/2010/02/07/gamla-nazister-valkomna-hos-socialdemokraterna/ och http://svt.se/2.126271/1.1879322/s_satsar_pa_ex-nazist?lid=senasteNytt_1765014&lpos=rubrik_1879322 .

Ja, så går det alltså till när man tar in nazister i Socialdemokraterna. Däremot pratas det skit och lögner om både Sverigedemokraterna och Nationaldemokraterna, men nazister inom Socialdemokraterna och de andra riksdagspartierna är uppenbarligen helt okej det.

Men nu skulle ju det här inlägget handla om att Säpo ska granska islamismen i Sverige, vilket det nu också ska göra.

Så här löd artikeln om det från igår:

Säpo granskar den militanta islamismen

Regeringen har gett Säpo uppdraget att specialgranska och kartlägga den våldsbejakande radikala islamismen i Sverige och dessutom föreslå motåtgärder.

Bakgrunden är uppgifter om hur ungdomar rekryteras till radikala islamistgrupper och rapporter från Säpo om hur personer bosatta i Sverige reser till träningsläger för terrorister och deltar i våldshandlingar utomlands.

Det finns indikationer på att personer rekryteras till våldsbejakande radikal islamism i Sverige. Vi behöver en helhetsbild, säger integrationsminister Nyamko Sabuni till Rapport.

Läs mer om det hela på bl a http://svtplay.se/v/1885396/rapport/sapo_ska_granska_militanta_islamister , http://natverkmotpk.blogspot.com/2010/02/sapo-ska-granska-militanta-islamister.html , http://frianyheter.wordpress.com/2010/02/11/sapo-ska-granska-islamismismen-i-sverige/ och http://politisktinkorrekt.info/2010/02/11/sapo-specialgranskar-militant-islamism-i-sverige/ .

Men det här var ju intressant, det har tagit Nyamko Sabunis nästan hela politiska karriär att komma fram till detta och först efter att det har gått 3,5 år så vill hon göra någonting åt det.

Men med tanke på att det finns extremistkopplingar bland en del Säpo-folk, jag syftar nu på utlänningar ifrån de länder där det finns gott om islamism, så ska det bli mycket intressant att se vart det här kommer att leda någonstans.

Men det blir väl precis som vanligt, det händer inte ett skit.

Med andra ord så är en borgelig regering och en sossestyrd regering som pest och kolera, det spelar ingen roll vilken vi får för det blir samma skit ändå.

Skillnaden är bara att ”pestregeringen” förstör landet och folket på ett annat sätt än vad ”koleraregeringen” gör, men i grund och botten blir det samma resultat.

Och vad beträffande islam så är det den enda religionen i hela världen där pedofili och våld är två utav de absolut viktigaste grundpelarna i en religion, inte ens katolicismen har så mycket pedofili inom sig som islam.

För katolicismen tillåter inte att en gubbjävel på t ex 60-70 år gifter sig med en flicka på 8-10 år.

Om man ska nämna en religion som är någorlunda fredlig så ska man nämna buddismen.

Men å andra sidan finns det ingen religion som är bra, ”allt är skit och alla är dumma i huvudet” som en före detta kompis till mig en gång sade.

Det är ju som punk/Oi-gruppen Exploited sjunger i en av sina låtar från 1990. Låten heter ”Fuck religion”, och handlar om kristendomen och några kristna präster som ”mjölkar” folk på pengar genom att luras.

När det gäller islam så har uppenbarligen muslimer och vänsterextremister, t ex avskum från t ex Antifascistisk Aktion (AFA), Revolutionära Fronten (RF) och Revolutionär Kommunistisk Ungdom (RKU) har väldigt mycket gemensamt, både vänsterextremister och muslimer hatar ju judar.

Med andra ord så rimmar vänsterextremisters påståenden om att de är antirasister extremt illa med verkligheten, de säger ju emot sig själva hela tiden, deras handlingar talar för dem eftersom de inte kan argumentera för sina saker. Fast det klart, det har ju ett gäng sönderknullade barnrumpor aldrig kunnat göra. Eller vad tror ni själva?

Och angående judar så är de väl ett folkslag? Eller?

Vad beträffande vänsterextremisters avskyvärdheter, i det här fallet emot demokratin som så många andra gånger: Kolla in det som finns på http://politisktinkorrekt.info/2010/02/10/vansterextrema-brakade-med-nd-pa-skola/ .

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Klotter prioriteras högre utav Säpo än den muslimska brottsligheten gör


Idag står det på Politiskt Inkorrekt en artikel som heter ”Moske’ nedklottrad i Eskilstuna”. Länken till artikeln är http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2010/01/13/moske-nedklottrad-i-eskilstuna/ .

Men vem eller vilka beskylls för denna nedklottring? Jo, Sverigedemokraterna.

Det här är skrattretande, det finns alltså personer, eller idiotiska idioter, som på fullaste allvar tror att det är sverigedemokrater som har gjort detta.

Uppenbarligen är personer som tror sådant varken allmänbildade eller har logiskt tänkande, de skulle inte ens kunna hitta sitt arsel med båda händerna om de ens försökte.

För politiskt arbete har ingenting med nedklottring att göra, om motsatsen gällde så skulle i så fall socialdemokrater och vänsterpartister inte göra annat än att klottra ner och skriva slagord på hus där moderater och andra borgerliga bor, detta skulle förresten gälla åt båda hållen.

AB Dårhus alltså.

Angående klottret på moske’n så är nu Säpo inkopplad i fallet.

Jaha, så att utreda klotter är detsamma som att bevaka Sveriges säkerhet. Ja, det var ju intressant….

Vad ska Säpo göra nästa gång? Blir det att utreda skadedjursbekämpare som trampar ihjäl myror och på det viset kan vara en fara för rikets säkerhet, eftersom de inte använder bekämpningsmedel?

Den som trampar ihjäl ”ohyra” när man ska använda bekämpningsmedel kan ju få för sig vad som helst, ja, i alla fall om man får tro vissa personer.

Och vad har de människor i skallen som gastar och skriker efter Säpo för lite klotter?

”Buhuuuuuuuu, buhuuuuuuuu, hjälp oss stackars muselmaner, någon har klottrat ju!”

När det gäller muslimer och deras vålds- och terrorreligion islam så måste skenande våldet och massinvandringen utav muslimer till Sverige få ett slut, i alla fall om Sverige ska finnas kvar och inte bli ett nytt Libanon eller Iran.

Svenskarna får ju betala med höjda elpriser, höjda skatter och avgifter på grund utav allt detta.

Värst av allt ar att svenskarna får betala i form av nedbrända hus, bilar, skolor och kyrkor, våldtäktsoffer, misshandelsoffer, mord och allt som det för med sig.

Tryggheten för många svenskar är för länge sedan borta, framförallt för kvinnor, barn och gamla. Våra gamla behandlas också fruktansvart illa i äldrevården eftersom alla pengar går till ”flyktingar” och papperslösa.

Muslimerna bedriver ett lagintensivt krig, inte bara emot Sverige utan också emot hela Västvarlden och även emot länder i andra världsdelar.

Vi förblöder ju ekonomiskt, ett land som blir bankrutt kollapsar ju.

Vad blir följden av detta? Jo, anarki och laglöshet.

Islamiska grupper kommer inom en inte alltför lång tid att kräva av vårt lands regering att få sätta upp egna paramilitära miliser för att stävja laglösheten i ghetton som Rosengård, Bergsjön, Rinkeby m.fl.

Det har ju förresten i viss mån redan börjat.

Det svenska försvaret är nedlagt, och i polisen ska det in mängder med människor som inte kan svenska och som inte är svenskar.

Allt för att fjäska för invandrare ifrån vissa delar av världen och för s k ”flyktingar”.

Flyktingar my ass förresten, det är bara ett annat ord för lyxsökare och parasiter.

Muslimernas mål är att ta över Sverige och Europa. De har många kollaboratörer, i stort sett alla riksdagsmän, politiskt korrekta journalister, många lärare, SIDA-anställda m.fl.

Med hjalp av landsförrädarna tar de sakta över mer och mer i samhället. Islameringen pågår ständigt. En Halal-affär här, en moske’ där, en muslimsk politiker här, en muslimsk polis där.

En annan sak är alla de miljoner, eller rättare sagt miljarder, i U-hjälp och andra bistånd som ges bort till muslimer i Afghanistan, Bosnien, Irak och andra länder. En del går till att bygga moske’er dar de sprider ut sitt hat emot alla icke-muslimer,

En stor del går till vapenköp, terrorister, finansiering av terroristoperationer osv.

En annan del går till köp av lyxvillor, och en försvinnande liten del går till att bygga någon skola så att de politiskt korrekta folkfrrädarna kan få ännu mer i sina plånböcker.

Ja, så ser det ut.

Bra, va?

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Tror alla patetiska och svenskfientliga dräggskott som avskyr SD att ”hönshus” är verkligheten?


Att acceptera att det finns människor med olika åsikter är en sak, att misshandla eller mordhota någon för att han eller hon inte har samma åsikt som en själv är någonting helt annat.

För med tanke på hur mycket våld och mordhot som begås utav vänsteraktivister och vissa andra vänstertyper emot meningsmotståndare så är det lätt att tro att de tror att Sverige är den nordiska motsvarigheten till det asiatiska landet Burma.

Skillnader emellan Burma och Sverige finns ju visserligen, men om man bortser ifrån att regimen i Burma mördar varenda person i Burma som ger uttryck för att inte hålla med landets regim om allting så är nog inte skillnaderna sådär megastora ändå.

T ex har redan en sverigedemokratisk grupp på Facebook (jag tänker nu inte på den som heter ”Sverigedemokraterna i riksdagen – Ja tack”) som inte har funnits så länge redan fått en drös med mordhot, vilket har resulterat i att man i gruppen har stoppat för fler att bli medlemmar.

Jojo, skillnaden mellan att hålla käften och att mordhota varenda jävel som man inte gillar är inte så stor ändå, båda sätten är lika IQ-befriade och passar bättre i en riktigt illa byggt ”hönshus” (eller dårhus) än ute i det verkliga livet.

Eller tror dessa larviga pellejönsar att ”hönshus” är verkligheten? Visserligen lever vi ju alla i olika sorters verklighet. Men ändå……..

Visst, man behöver inte gilla Sverigedemokraterna om man inte vill, ingen tvingar en.

Men till de som avskyr  SD och som anser att partiet har fel i invandringsfrågan (de har ju andra frågor än denna, har de fel i dem också?) säger jag bara följande: Kom med riktiga argument eller argument över huvudtaget, istället för att försöka överrösta tuppar i Sveriges alla hönshus varav samtliga tuppar är i brunsten så mycket att de är fågelvärldens svar på stenkåta tjurars brölande!

På grund utav dessa idioter så kan man säga att Sverige ”skakar rejält i grundvallarna”, eller om man så vill: Dessa personer representerar en helt ny form utav jordbävning, nämligen ”den personifierade”.

När det gäller SD:s framgångar så stod på bl a SVT text-tv och i NWT igår om att partiet nu är större än både Centerpartiet och Kristdemokraterna.

Artikeln i NWT (Nya Wermlandstidningen) löd så här:

Rekordsiffror för SD

Den senaste tidens medieuppmärksamhet kring Sverigedemokraterna verkar inte ha inverkat negativt på väljarstödet. Tvärtom. SD når rekordnivåer i senaste opinionsmätningen.

Partiet är nu större än både Kristdemokraterna och Centerpartiet och får 5,8 procent av partisympatierna i Sifos novembermätning. Det är den högsta noteringen hitills i en telefonmätning och en ökning med 1,1 procentenheter från föregånde månad. Uppgången är inte statistiskt säkerställd.

Länkar om det hela: www.newsmill.se/artikel/2009/11/16/dags-att-ta-tillbaks-problemen-fran-sverigedemokraterna/

, http://frianyheter.wordpress.com/2009/11/15/sverigedemokraterna-far-58-i-sifo-matning/

, http://www.dn.se/nyheter/valet2010/rekordresultat-for-sd-1.994745 .

Därmed är det slut på detta inlägg, hoppsan, höll ju på att glömma en liten sak.

Vad är det då? Jo, slutklämmen.

Den lyder så här:

Ta er i ”brasan”, alla inkokta politiskt korrekta mångkulturextremister!

Nej, usch på mig. Nu var jag allt bra elak, va? Fy skäms på mig! Så här ska man verkligen inte avsluta ett inlägg!

Därför kommer här nu lite bra reklam för Vänsterpartiet, AFA (Antifascistisk Aktion) och Ung Vänster. Vi börjar med Vänsterpartiet:

Och så har vi AFA och Ung Vänster också:

Sådär, nu var det klart.

Bra avslut, va?

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

När ska massmedia sluta koncentrera sig på skitsaker, t ex vem som säger ordet neger?


När ska massmedia sluta skrika i som vanvettiga hundar i sin okunniga dumhet så fort det handlar om invandringsproblem, och alla nackdelar med invandringen och det mångkulturella samhället?

Det finns inga bevis i världshistorien på att massinvandring och mångkultur någonsin har varit bra för något land.

Så varför ska Sverige vara något undantag?

Följande artikel stod i alla fall i dagens upplaga av Metro:

Polis: ”Skönt att få smälla på en neger”

En Stockholmspolis anklagas för att ha misshandlat en afrikansk man i samband med en utvisning.

Efter att den tumultartade utvisningen verkställts ska en polis ha sagt till en kollega:
– Skönt att få smälla på en neger.

Polismyndigheten i Stockholm skall nu intern­utreda händelsen som inträffade den 28 augusti vid Bromma flygplats.

Efter att kriminalvården transporterat den utvisade afrikanen till Bromma flygplats vägrade denne plötsligt att kliva ur bussen och ombord på flygplanet. I samband med detta ska övervåldet och misshandeln ha skett.

Kammaråklagare Kay Engfeldt lade nyligen ner förundersökningen då onödigt våld inte kunnat styrkas.

Angående det rasistiska uttalandet har både anmälan om förolämpning och hets mot folkgrupp lagts ner.
– Ett sådant uttalande strider mot de värdegrunder som finns inom myndigheten. Ärendet ska inom kort upp på länspolis­mästarens bord, säger Patrik Esfandi, jurist inom Stockholmspolisens CU-
enhet.

Ja, vad ska man säga?

Sådana här saker är bara löjliga. Istället för att ta upp de verkliga problemen, i det här fallet afrikanens beteende vid verkställningen av utvisningen och varför han blev utvisad, så tar media upp patetiska skitsaker.

Men sådant är typiskt svensk massmedia, i alla fall den politiskt korrekta.

Massmedia och massmedia förresten, en samling trångsynta och IQ-befriade förvirrade hönshjärnor som inte vet vilken fot som de ska stå på kallar inte jag för massmedia eller någon annan grupp inom PK-median över huvudtaget förresten.

Detta gäller inte bara Metro, utan PK-tidningar i största allmänhet.

Men av någon anledning så är det nästan alltid tidningsmedia som tar upp skitsaker, det är sällan som tv-media gör det.

Många gånger så verkar det alltså vara skillnad på PK-media och på PK-media, vilket är lite intressant.

 
4 kommentarer

Publicerat av på september 11, 2009 i folkslag, Invandring, mångkultur, media

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Den antirasistiska tidningen Expos antidemokratiska falskhet, del 1


Här följer en serie i 2 delar, kanske till och med 3, om den antidemokratiska tidskriften Expos falskhet. De som arbetar på tidningen har ända sedan starten 1995 salufört den som värnande om yttrandefrihet och demokrati, vilket går att läsa i dess introduktion.

Problemet med denna syn på dessa två saker är att dess medarbetare bevisar raka motsatsen genom att inte ta upp brott och företeelser som vänsterextremister, invandrare, politiskt korrekta och den autonoma vänstern sysslar med.

Tidskriften har också samarbetspartners som står för terrorism och annan brottslighet, t ex AntiFa InfoBlatt i Tyskland.

En av Expos hörnstenar är att kartlägga extrema ideologier, t ex rasistiska sådana. Men eftersom de som arbetar med tidningen gör detta borde de också ta upp brott som begås utav t ex vänsterextremistiska organisationer så som Antifascistisk Aktion, Ung Vänster, Revolutionära Fronten, Revolutionär Kommunistisk Ungdom och andra vänsterterroristiska grupperingar.

Men detta gör de inte, och därför är tidningens ”journalister” lika falska som tidningens målsättning. Många av tidningens ”journalister” har dessutom på olika sätt kopplingar till vänsterextrema våldsgrupper, t ex AFA (Antifascistisk Aktion), och detta är förklaringen till att de inte tar upp den sortens brott.

Men nu över till en artikel som har med tidningen att göra.

Idag stod följande artikel på TV4:s text-tv:

Itunes säljer vitmaktmusik

Företaget Apples populära musikbutik Itunes saluför några av vit maktrörelsens mest populära band, skriver Expo på nätet.

Medan musikbutiken har tagit bort reaggemusik med ett homofobiskt budskap har de kvar nazistisk musik av bland annat Screwdriver, Final War och Stormtroop, skriver Southern Poverty Law Center.

Jaha, och?

Det är upp till varje musikbutik att ha vilket musiksortement som de vill, så länge de låtar som finns på skivorna har texter som inte bryter emot lagen.

Och det gör uppenbarligen inte Itunes, åtminstone inte enligt det lands lagar som företaget är baserat i.

Vad beträffande Expo så är det intressant att tidningen tar upp det här med Itunes i samband med den uppmärksammade europeiska konferensen som tar att det är 70 år sedan som andra världskriget tog slut. Konferensen behandlar också andra världskriget på andra sätt, t ex om Tysklands övertagande av Polen och Tysklands tilldelande av en bit av Jugoslavien till Polen (denna konferens stod det om på SVT text-tv idag, enligt artikeln så är Polen och Ryssland i luven på varandra angående bl a de sista två sakerna).

Snacka om att tidningen Expo kör med ensidig propaganda. Samtidigt är sådan propaganda inget nytt för tidningen, för sådana saker har dess medarbetare sysslat med ända sedan tidningen startade.

När det gäller kopplingar till vänsterextrema våldsgrupperingar så bekräftar Expo i en ledare ifrån nummer 4-5 1996 detta.

I den står bl a följande, jag citerar:

”det avslöjades att en medlem tidigare varit med i AFA”.

”Under en period av sitt liv drogs han till anarkismen och deltog för några år sedan i bildandet av en AFA-grupp för att, med hans egna ord, slå tillbaka mot rasistierna. Under den tiden var han en fullfjädrad sekterist som gjorde en rad dumheter”.

”Han är en skicklig researcher och vi som lärt känna honom hyser största förtroende för honom”.

Ja, man må vara hur skicklig researcher som helst, men har man kopplingar till grupperingar som AFA så står man för terrorism, våld mot oliktänkande, bomdåd och andra ”trevliga” saker, t ex misshandel av gamla tanter.

Det sistnämnda inträffade i Salem i början av 2000-talet när AFA-aktivister misshandlade en gammal dam med barnvagn i som innehöll ett litet barn. De sparkade och slog gamlingen och sparkade omkull barnvagnen.

Babyn föll ur och damens hund sparkade de också.

Enligt Expos egen ledare ifrån nummer 4-5 1996 är tidningen organ för bl a anarkister, terrorister och kommunister. Och detta gäller tydligen än idag.

Men i det fallet är ju dess medarbetare ärliga. Varför kan de då inte vara det i andra fall?

Ja, det hela är mycket märkligt.

Nästa inlägg kommer också att handla om Expo, men då om tidningens verklighetsförnekande negligerande av proggen som en ofarlig musikrörelse och om skillnader mellan vitmaktmusik och progg.

Jag kommer även då, liksom nu, att citera Expos egna ord, men även ta upp citat ifrån vissa wp-musiker och vissa bandtexter.

Väl mött i nästa inlägg.

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,