RSS

I kvällens Sverigekanalen live: Om vargfrågan och regeringens rekordlåga förtroende

07 Jan

Ni som söker på Google efter namnet Karpstryparn kanske vet att jag då och då medverkar i internetradion Sverigekanalens livesändningar, från och med i kväll så börjar jag nämligen publicera de avsnitten där jag medverkar på denna blogg. De många tidigare avsnitten där jag medverkar finns ju på min blogg Karpstryparn II, men från och med ikväll börjar jag alltså med det även här.

I kväll var första gången som jag medverkade mitt i veckan i Sverigekanalens livesändning, eftersom sändningen inte höll på så länge ikväll så var jag bara med en timme denna gång.
Men sändningen blev intressant ändå, jag tog nämligen upp varg- och rovdjursfrågan rent allmänt i Sverige när det gäller Sveriges 5 största rovdjur, samt också regeringens ännu mera rekordlåga förtroende .
Men sändningen handlade även om andra saker, t ex musikgruppen Bedårande barn och Twitter.

Ni som missade att höra sändningen live kan höra den här , jag är med från 17 minuter och 45 sekunder in i den.
Trevlig lyssning på er!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 7, 2016 i radio

 

Etiketter: , ,

Kommentera

 
