RSS

Vad ska choklad och vaniljglass ha för färg enligt Afrosvenskarnas riksförbund?

13 Feb

Eftersom vi i Sverige är inne i en tid när allting som över huvudtaget existerar anses vara rasistiskt av både idiotiska PK-iter och inskränkta ”antirasister” så har jag alltid undrat följande: Vad är det som är rasistiskt med vaniljglass? Vad är rasistiskt med choklad?
Jag tror jag ska ta och skriva ett mail till Afrosvenskarnas riksförbund om detta, även om de inte är verklighetsförankrade för fem öre så får man sig ju ett gäng goda skratt i alla fall. Jag funderar även på att skriva till Centrum mot rasism också.
Får jag något svar från någon av dem så kommer jag att publicera det i min blogg.
Frågan är bara vilken som är deras värsta blunder? Det finns ju en hel del att välja mellan, t ex när de tillsammans med CMR (Centrum mot rasism) polisanmälde Kolmårdens djurpark för hets mot folkgrupp på grund av att djurparken hade kenyaner som lejonskötare, eller när de polisanmälde en konditoriägare för att han hade svarta chokladkakor i konditoriet.

Vad ska choklad ha för färg i CMR:s och AFR:s ögon förresten? Vit? Nej, självklart inte, enligt dem är det ju också rasistiskt.
Är det någon färg som skulle passa dem så är det väl grå då…fast det blir ju inte så bra det heller, för då är ju chokladen oätlig istället.
Och vad ska vaniljglass ha för färg enligt dem? Spygrön?
Nej, då är den ju oätlig den också, då går jag hellre och spyr direkt istället.
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRKKKKKKKKKKK!!!!!!!!

Här är dessa båda organisationers sidor:

http://www.afrosvenskarna.se/ ,

http://www.centrummotrasism.nu/ .

 
1 kommentar

Publicerat av på februari 13, 2015 i ideologier, politik

 

Etiketter: , , , ,

Ett svar till “Vad ska choklad och vaniljglass ha för färg enligt Afrosvenskarnas riksförbund?

Kommentera

 
