RSS

Discipline – Red & White Army

03 Aug

Jaha, nu var det ett tag sedan jag skrev något inlägg i denna blogg. Orsaken till det är att jag har ägnat mycket tid åt annat, t ex till mina andra bloggar.

Dessutom har jag tappat inspirationen när det gäller den här bloggen lite grann.

Men nu är jag alltså tillbaka igen, den här gången ska det dock handla om musik, i det här fallet om en låt med Oi-gruppen Discipline som heter ”Red & White Army”.

Jag har alltid älskat Oi som musikstil, och kommer att göra det så länge jag lever på denna jord.

Här följer nu låten ”Red & White Army” med Discipline, en del anser att gruppen är Oi, andra gör det inte.

Men jag tillhör dem som anser att gruppen är ett Oi-band, låten ifråga är en hyllning till fotbollsporten, ett visst fotbollslag och dess supporters.

Varsegoda: http://www.youtube.com/watch?v=3I9_gBGVn1A

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på augusti 3, 2010 i livsstil, Skinheads

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Kommentera

 
