RSS

Ett mycket bra blogginlägg om Södertäljemisshandeln skrivet utav en person vid namn Dragan Klaric

15 Sep

””Allt blev svart”
20 till 25 svartklädda pojkar och unga män, med invandrarbakgrund. Nån skrek ”jävla svennehora” åt mig. Jag svarade ”håll käften”. Gänget sprang in i tunneln. Slog ner Anna. Vräkte pojkvännen och väninnan över ett staket. Jag såg sex fötter vid mitt ansikte. Sen blev allt svart. När Anna vaknade igen stod ambulanspersonal på knä bredvid henne.
En av killarna sa att jag inte fick röra mig, att jag hade fått slag i huvudet.

Det svider när sanningen kommer fram?

”Jävla svennehora” eller ”Nu ska du dö svennejävel” är ord våra barn och ungdomar känner väl till!
Dessa ord uttalas varje dag av utlänningar som inte vill assimileras in i det svenska samhället! Detta är inte ord normala människor uttalar! Detta är ord som extremt hatfulla människor uttalar!

Men om vi vänder på steken då?

”Jävla blattehora” eller ”Nu ska du dö blattejävel” vad händer då? Mest troligt blir det väl så att man får en polisanmälan mot sig för hets mot folkgrupp! Hur nu blatte kan vara en folkgrupp?

Men vems fel är dessa grova hatbrott riktade mot svenskarna?
Är det de svenska barnen och ungdomarnas fel? Är det utlänningarnas fel att de är så fyllda av hat? Är det utlänningarnas föräldrars fel att de fyller sina barn och ungdomar med hat? Är det de etablerade politikernas fel att de tillåter en hejdlös kravlös massinvandring till Sverige?

Jag skulle nog satsa mina pengar på de etablerade politikerna om det vore vadslagning! Vi vet ju att statsministern Fredrik Reinfeldt vill att vi svenskar ska acceptera olikheter och vi vet att socialdemokraternas partiledare Mona Sahlin har sagt att vi i Sverige har ingen kultur och inga egna traditioner och att vi ska vara glada att vi nu blir kulturberikade!

Då är min fråga:

Anser Mona Sahlin och Fredrik Reinfeldt att det är kulturberikning och att vi ska acceptera ord som ”Jävla svennehora” och ”Nu ska du dö svennejävel”? Ska vi också acceptera att utlänningarna skövlar Sverige? Ska vi acceptera den ökande brottsligheten i Sverige? Ska vi acceptera ökningen av grova våldsbrott, mord, våldtäkter, misshandel, rån och stölder?

När ska vi sluta acceptera att 20 utlänningar hoppar på 3 svenska ungdomar och misshandlar en ung tjej nästan till döds?

Kan Mona Sahlin och Fredrik Reinfeldt vara så vänliga och svara på dessa frågor!

Dragan Klaric”

Ja, som ni säkert har räknat utav rubriken till detta inlägg så är det inte jag som har skrivit det, utan en person vid namn Dragan Klaric.

Inlägget som heter ”Det svider när sanningen kommer fram?” skrevs någon gång under den 11:e september, alltså i torsdags, med anledning utav den brutala misshandeln i centrala Södertälje strax innan helgen då ett 20-25 personer med invandrarbakgrund sparkade en flicka medvetslös medans hon låg ner för att därefter grovt misshandla några killar som försökte stoppa den avskyvärda misshandeln.

Anledningen till att jag har valt att publicera detta inlägg i min blogg är mycket enkel: Jag håller helt och hållet med denne Dragan, det var bra skrivet utav honom och han förtjänar att få mer spridning på det.

Därför valde jag att publicera det i min blogg.

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Kommentera

 
