RSS

Den dagen då hängbukssvin kan flyga del 1

11 Sep

Jaha, då var det dags att skriva en del om avskummen inom Sveriges poliskår.

Detta inlägg ska nämligen handla om poliser som utnyttjar sin befattning å det grövsta för att kunna begå brott, trakassera folk, är otrevliga och kaxiga utav bara helvete, provocera fram och mucka bråk m.m.

Jag pratar helt enkelt om avskum i polisuniform.

Missförstå mig inte nu, jag har ingenting emot poliser som är trevliga och som gör sitt jobb.

Däremot har jag ingen respekt för poliser som inte är sådana, för sådant pack ska inte vara poliser. Dessa passar bättre som mat åt kackerlackor, eftersom sådana djur inte är så noga med vad de äter.

Sveriges poliskår har tillräckligt med problem utan att ha en massa fascistiska rötägg i den.

Eftersom det är ganska mycket som jag ska ta upp om detta så har jag valt att dela upp detta på flera inlägg för att ni som vill läsa dem inte ska tycka att det är jobbigt att läsa.

Den poliskår som jag tänker ta upp är Örebropolisen och Karlstadpolisen.

Inläggen är också avsedda som en rejäl nagel och pik i ögat på en kompis som alltid försvarar polisens ageranden i vått och torrt, han har till och med försvarat mordet på Osmo Wallo som en polisman i Karlstad gjorde sig skyldig till.

Men jag börjar med Örebropolisen och dess jakt på orginalare och punkare.

För ni som inte vet det så är orginalare en typ utav skinheads som representerar den anda som fanns i skinheadrörelsen sedan starten på 60-talet. Den här sortens skinheads finns fortfarande.

Det är skinheads som är opolitiska, som inte har någonting emot invandrare, t ex svarta människor, och som inte är rasister eller nazister. Ett exempel på det är att det finns färgade skinheads inom orginalarna.

Men Örebropolisen har, precis som Karlstadpolisen, en extremt trångsynt, idiotisk och starkt snedvriden uppfattning om att alla skinheads är nazister.

Örebropolisen anser också att punkare är nazister, vilket säger ännu mera om vilka idioter dessa förbannade avskum är.

Angående Örebro så var jag i Örebro för 2 helger som har varit där och festade med delar utav Örebro Skinheads, några av dem är polare till mig, samt även en och annan punkare.

En av skinsen berättade bl a att några Örebropoliser vid ett tillfälle grep en skinnskallekompis till honom för hets mot folkgrupp.

Anledning: Han hade skinheadkläder på sig.

Alltså bröt dessa inkompetenta poliser emot lagen, för klädstil har ingenting med hets mot folkgrupp att göra. Hade han däremot haft typ hakkorsmärken på sig så hade det varit en annan sak, men då hade han å andra sidan inte varit orginalare.

Dessutom fick jag reda på att Örebros poliser gör allt vad de kan för att jävlas med punkare och skinheads, t ex att ge dem böter på 500-600 kronor för förtäring av alkohol fastän det sker på ställen där man får dricka sådant.

Jag kan ta upp fler exempel på att dessa svin till poliser bryter mot lagar och förordningar flera gånger i veckan, men väljer bara dessa eftersom jag tycker att de räcker alldeles utmärkt.

Men nu över till Karlstadpolisen. De flesta utav dessa är också ena riktiga svin som gör vad de kan för att jävlas med både skinheads och punkare.

Ett exempel: En skinnskallepolare till mig blev vid ett tillfälle tagen av polisen för att han hade en tröja på sig där det stod talet 18.

Talet 18 är sifferkombinationen för Adolf Hitler, det roliga var bara att han hade köpt tröjan i en butik som tillhörde den kända butikskedjan JC.

För detta blev han, hör och häpna, åtalad för hets mot folkgrupp, men han blev naturligtvis friad i rätten eftersom tröjan var köpt på JC.

Efter det stämde han JC för att han hade blivit åtalad och dragen inför rätten.

Själv har jag vid många tillfällen haft att göra med patrullerande poliser inom Karlstadpolisen, jag är själv gammal skinnskalle och för det så ser de det som sin uppgift att trakassera mig eller försöka sätta dit mig för saker och ting trots att jag är ganska lugn utav mig.

Som jag skrev tidigare i detta inlägg så har jag ingenting emot poliser som är trevliga, upprätthåller lag och ordning och skyddar allmänheten, med andra ord sådana som gör sitt jobb.

Men jag hatar snutar som bete’r sig illa emot folk, utnyttjar sitt ämbete för att begå brott, är kaxiga och otrevliga som bara faan osv.

Nu avslutar jag detta inlägg för den här gången, men i morgon är jag tillbaka med ett nytt inlägg om polisens avskum.

Det inlägget kommer att heta ”Den dagen då hängbukssvin kan flyga del 2”.

Väl bemött då.

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 svar till “Den dagen då hängbukssvin kan flyga del 1

  1. BL

    mars 1, 2016 at 4:10 e m

    Här i Bollnäs har vi också korrumperade poliser,
    en av dom är gift med en inbrottstjuv som skyddas av kåren!

     
    • karpstryparn

      mars 1, 2016 at 4:36 e m

      Sedärja.

       

Kommentera

 
