Taggarkiv: islam


Ibland händer det att jag publicerar en och annan insändare i den här bloggen, det var dock länge sedan nu. Därför passar den insändare som idag stod i Nya Wermlandstidningen (NWT) bra. Den heter ”Halalslakt är djurplågeri”, är skriven av en person vid namn Leif och lyder så här:

”Jag mår illa när jag läser reklambladet från All Världens Mat på Kronoparken i Karlstad. Allt kött dom säljer är slaktat enligt den muslimska riten halal. Det betyder att djuren får sina strupar uppsnittade med kniv, för att blodet ska pumpas ur deras kroppar när de fortfarande lever. Ett oerhört djurplågeri med svår dödsångest. Vad säger djurrättsaktivisterna? Jag hör aldrig några protester mot denna grymhet. Fråga till våra värmländska riksdagsmän: Hur kan det vara tillåtet att importera halalslaktat kött till Sverige?”

Bra och saklig insändare om detta politiskt korrekta saktionerade djurplågeri alltså. För det är just vad det är det, i annat fall skulle ju inte Fredrik Reinfeldt, Mona Sahlin, Lars Ohly och andra ”muslimkramare” hela tiden försvara detta. Och var är alla djurrättsaktivister då? När det gäller detta djurplågeri så har de världens jättechans att visa att de verkligen ÄR djurvänner. Men vad gör de istället? Jo, inte ett skit! Kan detta bero på att de stödjer djurplågeri? Ja, uppenbarligen.

Själv anser jag att de som förespråkar halalslakt (t ex politiskt korrekta politiker som t ex Fredrik Reinfeldt) eller utövar den (alltså muslimer) borde halalslaktas själva. Med andra så ska det vara dödsstraff för djurplågeri!

Läs mer om detta vidriga djurplågeri på t ex http://varstundisverige.blogspot.com/2012/02/halal-slakt-av-djur-forekommer-i-hela.html .

Ingen har väl kunnat undgå det s k ”arabuppror” som nu sprider sig som en löpeld genom arabvärlden, likt en gigantisk jättearme” av enorma mängder gräshoppor, kackerlackor och andra skadedjursklassade insekter som förgör allt ätbart som kommer i dess väg. Vi har sett det i Tunisien, och vi har sett det i Egypten.

Nu senast är det Libyen som har drabbats utav denna löpeld, missförstå mig nu rätt, jag har ingenting till övers för vidriga diktatorer som Muammar Khadaffi, men den stora faran med det som nu händer i Libyen (och i Tunisien och i Egypten också förresten) är att vi i Europa kommer att få ännu större problem med massinvandring och annat ”trevligt” som symboliserar den vidriga mångkulturella förrädardrömmen som det vidriga PK-etablissemanget är så ivrigt att genomföra.

Men all den skit som finns i denna enorma vanvettighet, närmare bestämt 99,999999 %, utav den, som t ex våldtäkter, mord, terrorism, hat och extrem fientlighet emot allt och alla som inte är muslimskt eller som inte är muslimer, samt en massa andra ”trevligheter”, ja, allt detta skiter PK-maffian i fullständigt!

När det gäller Libyen så hotar nu Khadaffi med att bryta det avtal som han ingick med EU, nämligen att stoppa flyktingströmmarna ifrån Libyen till Europa, t ex den illegala invandringen.

Läs mer om det hela på bl a http://www.friatider.se/khaddafi-till-eu-europa-kommer-att-bli-svart .

Läs mer om denna diktators och hans anhangs hot, våldsamheter och andra ”trevligheter” emot de som är emot Mohammed, ojdå, förlåt, Muammar Khadaffi på bl a http://www.expressen.se/nyheter/1.2340334/har-hotar-khadaffi-att-doda-demonstranterna ,

 http://www.expressen.se/nyheter/1.2335877/internettrafiken-stoppad-i-libyen ,

http://www.dn.se/ledare/huvudledare/khaddafis-illdad ,

http://blogg.aftonbladet.se/bloggbladet/2011/02/khadaffi-uppmanade-till-fullskaligt-inbordeskrig ,

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/demonstrationer-i-libyen_5945589.svd 

och

 http://www.dn.se/nyheter/varlden/jemen-oppnar-eld-mot-regimkritiska-demonstranter .

Men vad har alla dessa våldsamheter och annat ”trevligt” gemensamt? Jo, två saker. Den ena stavas   M U S L I M E R  och den andra stavas  I S L A M !

Så allt det här är bara ytterligare ett bevis på hur det står det till i den muslimska världen, och vad som sker i de delar utav världen som drabbas utav dessa härjningar.

Sedan är det ju också så att de allra flesta muslimer känner sig väldigt kränkta jämt, jag undrar bara varför.

Eller vaddå, är dessa människor de mest psykiskt instabila galningar och dårar som finns på hela jorden? Jag menar, man har ju svårt att tro att just muslimer har monopol på lättkränkthet.

Men det verkar faktiskt inte bättre.

Men vem eller vilka är det som kränker vem eller vilka egentligen?

Vaddå, fattar ni inte vad jag menar? Se då t ex följande bild:

Som sagt, vem eller vilka kränker vem eller vilka egentligen?

Bedöm själva.

Igår stod det en artikel på bl a SVT text-tv om att Säpo har fått i uppdrag utav regeringen att kartlägga den radikala och våldsbejakande islamismen i Sverige, vilket var någonting som den förra regeringen, alltså den sossestyrda aldrig hade några som helst tankar på att göra.

För det mångkulturella samhället måste ju upprätthållas till varje pris som går, att mängder med människor till följd av detta folkförräderi mördas, grovt misshandlas, våldtas m.m spelar ingen som helst roll.

Nej, det mångkulturella samhället ska vara evigt även om det så bär käpprätt rakt in i helvetet, vilket det är på mycket god väg att göra. För det finns inget land eller världsdel på jorden där denna smörja har fungerat, se bara på vad som hände med Nordamerikas indianer när de vita nybyggarna tog kommandot i the good old USA.

Ja, folkförgörelse och förintelse är tydligen jättebra det, Socialdemokraterna och de andra politiskt korrekta partierna jublade säkert i högan sky över förintelsen av judar och andra i NaziTyskland under andra världskriget också. Nazismen kommer ju ifrån socialismen, den är ju en blandning mellan nationalism och socialism.

Det är ju därför som det heter nationalsocialism. Men detta vill ingen socialdemokrat i Sverige kännas vid, kanske är det därför som Socialdemokraterna i Katrineholm såg mellan fingrarna när de med stora armomfamningar med glädje välkomnade en ”före detta” nazist på en hög post i partiet. Vad är det som säger att han inte är nazist fortfarande? Inte ett skit.

Och vad var motiveringen till den stora ”armomfamningen” då? Jo, följande:

”Ja, man kan ju inte lasta en person för något sånt här, han var ju faktiskt engagerad i nazismen för hela 25 år sedan och fram till 2006, det får man tänka på”.

Läs mer om hela skandalen på bl a http://www.sr.se/sormland/nyheter/artikel.asp?artikel=3423934 , http://frianyheter.wordpress.com/2010/02/07/gamla-nazister-valkomna-hos-socialdemokraterna/ och http://svt.se/2.126271/1.1879322/s_satsar_pa_ex-nazist?lid=senasteNytt_1765014&lpos=rubrik_1879322 .

Ja, så går det alltså till när man tar in nazister i Socialdemokraterna. Däremot pratas det skit och lögner om både Sverigedemokraterna och Nationaldemokraterna, men nazister inom Socialdemokraterna och de andra riksdagspartierna är uppenbarligen helt okej det.

Men nu skulle ju det här inlägget handla om att Säpo ska granska islamismen i Sverige, vilket det nu också ska göra.

Så här löd artikeln om det från igår:

Säpo granskar den militanta islamismen

Regeringen har gett Säpo uppdraget att specialgranska och kartlägga den våldsbejakande radikala islamismen i Sverige och dessutom föreslå motåtgärder.

Bakgrunden är uppgifter om hur ungdomar rekryteras till radikala islamistgrupper och rapporter från Säpo om hur personer bosatta i Sverige reser till träningsläger för terrorister och deltar i våldshandlingar utomlands.

Det finns indikationer på att personer rekryteras till våldsbejakande radikal islamism i Sverige. Vi behöver en helhetsbild, säger integrationsminister Nyamko Sabuni till Rapport.

Läs mer om det hela på bl a http://svtplay.se/v/1885396/rapport/sapo_ska_granska_militanta_islamister , http://natverkmotpk.blogspot.com/2010/02/sapo-ska-granska-militanta-islamister.html , http://frianyheter.wordpress.com/2010/02/11/sapo-ska-granska-islamismismen-i-sverige/ och http://politisktinkorrekt.info/2010/02/11/sapo-specialgranskar-militant-islamism-i-sverige/ .

Men det här var ju intressant, det har tagit Nyamko Sabunis nästan hela politiska karriär att komma fram till detta och först efter att det har gått 3,5 år så vill hon göra någonting åt det.

Men med tanke på att det finns extremistkopplingar bland en del Säpo-folk, jag syftar nu på utlänningar ifrån de länder där det finns gott om islamism, så ska det bli mycket intressant att se vart det här kommer att leda någonstans.

Men det blir väl precis som vanligt, det händer inte ett skit.

Med andra ord så är en borgelig regering och en sossestyrd regering som pest och kolera, det spelar ingen roll vilken vi får för det blir samma skit ändå.

Skillnaden är bara att ”pestregeringen” förstör landet och folket på ett annat sätt än vad ”koleraregeringen” gör, men i grund och botten blir det samma resultat.

Och vad beträffande islam så är det den enda religionen i hela världen där pedofili och våld är två utav de absolut viktigaste grundpelarna i en religion, inte ens katolicismen har så mycket pedofili inom sig som islam.

För katolicismen tillåter inte att en gubbjävel på t ex 60-70 år gifter sig med en flicka på 8-10 år.

Om man ska nämna en religion som är någorlunda fredlig så ska man nämna buddismen.

Men å andra sidan finns det ingen religion som är bra, ”allt är skit och alla är dumma i huvudet” som en före detta kompis till mig en gång sade.

Det är ju som punk/Oi-gruppen Exploited sjunger i en av sina låtar från 1990. Låten heter ”Fuck religion”, och handlar om kristendomen och några kristna präster som ”mjölkar” folk på pengar genom att luras.

När det gäller islam så har uppenbarligen muslimer och vänsterextremister, t ex avskum från t ex Antifascistisk Aktion (AFA), Revolutionära Fronten (RF) och Revolutionär Kommunistisk Ungdom (RKU) har väldigt mycket gemensamt, både vänsterextremister och muslimer hatar ju judar.

Med andra ord så rimmar vänsterextremisters påståenden om att de är antirasister extremt illa med verkligheten, de säger ju emot sig själva hela tiden, deras handlingar talar för dem eftersom de inte kan argumentera för sina saker. Fast det klart, det har ju ett gäng sönderknullade barnrumpor aldrig kunnat göra. Eller vad tror ni själva?

Och angående judar så är de väl ett folkslag? Eller?

Vad beträffande vänsterextremisters avskyvärdheter, i det här fallet emot demokratin som så många andra gånger: Kolla in det som finns på http://politisktinkorrekt.info/2010/02/10/vansterextrema-brakade-med-nd-pa-skola/ .

Idag stod det i Nya Wermlandstidningen (NWT) en artikel som handlade om att Frankrike nu är nära ett rikstäckande burkaförbud. Artikeln var ganska lång, så därför väljer jag att sammanfatta den.

Sammanfattning blir följande:

Frankrike nära burka-förbud

Heltäckande slöja bör förbjudas i lag i offentliga byggnader i Frankrike. Det anser den parlamentariska kommission som på tisdagen lämnade över sin rapport. Frågan fortsätter att splittra, över partigränserna.

Ska heltäckande slöja förbjudas i Frankrike? Helt eller delvis? Det har varit de huvudsakliga frågorna för den så kallade burkakommissionen.

I sin rapport föreslår kommissionen i ett första steg en så kallad resolution, som innebär att hela Frankrike säger nej till heltäckande slöja. En resolution har inte en lags tvingande tyngd utan är snarare ett kraftfullt uttalande från parlamentet.

Utredarna rekommenderar dock att resolutionen följs av en lag som gör det förbjudet att vistas in skolor, sjukhus och andra offentliga instutioner med täckt ansikte. Samma lag anser man bör gälla i bussar, tåg och annan kollektivtrafik.

Mer om det hela finns att läsa på t ex http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=200779 , http://www.svd.se/stockholm/nyheter/burkaforbud-narmar-sig-i-frankrike_4155769.svd och http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2010/01/26/lagforslag-om-forbud-mot-burqa-blir-verklighet-i-frankrike/ .

Ja, det är bara att hoppas på att det sunda förnuftet får råda i Frankrike, nämligen att dessa fågelskrämsklädslar förbjuds på allmänna platser, och att alla andra europeiska länder då följer Frankrikes exempel.

I t ex Sverige finns det ju stort motstånd emot slöja och burka, många vill se ett förbud emot dessa spektakel.

Det finns dock ett undantag där dessa klädesplagg passar in som fisken i vattnet , nämligen en viss helg på året där en utav dagarna går under namnet Halloween. 

Halloween är egentligen från början en europeisk tradition som sedan flyttade till USA för att där piffas upp med godistiggning, skräckutstyrslar och en massa andra saker, för att sedan komma tillbaka till Europa med alla dessa saker.

För i ärlighetens namn så ska det bara vara under Halloween som man ska få ha burka eller slöja på sig.

Vill man se ut som en fågelskrämma eller ett spöke, alltså ha burka eller slöja på sig, så får man göra det under Halloween. Inte annars!

Idag står det på Politiskt Inkorrekt en artikel som heter ”Moske” nedklottrad i Eskilstuna”. Länken till artikeln är http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2010/01/13/moske-nedklottrad-i-eskilstuna/ .

Men vem eller vilka beskylls för denna nedklottring? Jo, Sverigedemokraterna.

Det här är skrattretande, det finns alltså personer, eller idiotiska idioter, som på fullaste allvar tror att det är sverigedemokrater som har gjort detta.

Uppenbarligen är personer som tror sådant varken allmänbildade eller har logiskt tänkande, de skulle inte ens kunna hitta sitt arsel med båda händerna om de ens försökte.

För politiskt arbete har ingenting med nedklottring att göra, om motsatsen gällde så skulle i så fall socialdemokrater och vänsterpartister inte göra annat än att klottra ner och skriva slagord på hus där moderater och andra borgerliga bor, detta skulle förresten gälla åt båda hållen.

AB Dårhus alltså.

Angående klottret på moske’n så är nu Säpo inkopplad i fallet.

Jaha, så att utreda klotter är detsamma som att bevaka Sveriges säkerhet. Ja, det var ju intressant….

Vad ska Säpo göra nästa gång? Blir det att utreda skadedjursbekämpare som trampar ihjäl myror och på det viset kan vara en fara för rikets säkerhet, eftersom de inte använder bekämpningsmedel?

Den som trampar ihjäl ”ohyra” när man ska använda bekämpningsmedel kan ju få för sig vad som helst, ja, i alla fall om man får tro vissa personer.

Och vad har de människor i skallen som gastar och skriker efter Säpo för lite klotter?

”Buhuuuuuuuu, buhuuuuuuuu, hjälp oss stackars muselmaner, någon har klottrat ju!”

När det gäller muslimer och deras vålds- och terrorreligion islam så måste skenande våldet och massinvandringen utav muslimer till Sverige få ett slut, i alla fall om Sverige ska finnas kvar och inte bli ett nytt Libanon eller Iran.

Svenskarna får ju betala med höjda elpriser, höjda skatter och avgifter på grund utav allt detta.

Värst av allt ar att svenskarna får betala i form av nedbrända hus, bilar, skolor och kyrkor, våldtäktsoffer, misshandelsoffer, mord och allt som det för med sig.

Tryggheten för många svenskar är för länge sedan borta, framförallt för kvinnor, barn och gamla. Våra gamla behandlas också fruktansvart illa i äldrevården eftersom alla pengar går till ”flyktingar” och papperslösa.

Muslimerna bedriver ett lagintensivt krig, inte bara emot Sverige utan också emot hela Västvarlden och även emot länder i andra världsdelar.

Vi förblöder ju ekonomiskt, ett land som blir bankrutt kollapsar ju.

Vad blir följden av detta? Jo, anarki och laglöshet.

Islamiska grupper kommer inom en inte alltför lång tid att kräva av vårt lands regering att få sätta upp egna paramilitära miliser för att stävja laglösheten i ghetton som Rosengård, Bergsjön, Rinkeby m.fl.

Det har ju förresten i viss mån redan börjat.

Det svenska försvaret är nedlagt, och i polisen ska det in mängder med människor som inte kan svenska och som inte är svenskar.

Allt för att fjäska för invandrare ifrån vissa delar av världen och för s k ”flyktingar”.

Flyktingar my ass förresten, det är bara ett annat ord för lyxsökare och parasiter.

Muslimernas mål är att ta över Sverige och Europa. De har många kollaboratörer, i stort sett alla riksdagsmän, politiskt korrekta journalister, många lärare, SIDA-anställda m.fl.

Med hjalp av landsförrädarna tar de sakta över mer och mer i samhället. Islameringen pågår ständigt. En Halal-affär här, en moske” där, en muslimsk politiker här, en muslimsk polis där.

En annan sak är alla de miljoner, eller rättare sagt miljarder, i U-hjälp och andra bistånd som ges bort till muslimer i Afghanistan, Bosnien, Irak och andra länder. En del går till att bygga moske’er dar de sprider ut sitt hat emot alla icke-muslimer,

En stor del går till vapenköp, terrorister, finansiering av terroristoperationer osv.

En annan del går till köp av lyxvillor, och en försvinnande liten del går till att bygga någon skola så att de politiskt korrekta folkfrrädarna kan få ännu mer i sina plånböcker.

Ja, så ser det ut.

Bra, va?

Idag ska det handla om en upp-och-nedvänd ”hönshjärna”, vilket stämmer bra in på de flesta politiskt korrekta, t ex Centerpartiets ledare Maud Olofsson.

Maud Olofsson, ja……..

Henne stod det nämligen om idag i en artikel på TV4:s text-tv.

Så här löd artikeln:

Maud: Kvinnor med makt provocerar

Näringsminister Maud Olofsson anser att delar av den kritik och dåliga publicitet hon fått under året har att göra med att hon är kvinna.

-Om jag tittar på hur jag beskrivs så är det väldigt mycket personliga saker. Vi har väldigt svårt att se starka kvinnor i ledande positioner.

-Det finns en massa fördomar om kvinnor som är näringsministrar. Vi förväntas inte kunna det här området, säger Maud Olofsson.

Mer om det hela finns att läsa på bl a www.aftonbladet.se/nyheter/article6360477.ab och www.nyhetskanalen.se/1.1419064/2009/12/29/maud_olofsson_kvinnor_med_makt_provocerar .

Men snälla lilla Maud, i ditt fall handlar det inte om att du är kvinna, nej, orsaken till att du har fått så så mycket dålig kritik och dålig publicitetet är att du inte klarar av att sköta ditt jobb.

Men det är du inte ensam om, det finns få politiskt korrekta politiker (om ens någon) som kan sköta sitt jobb.

Se bara på din socialdemokratiska motsvarighet till svenskfientlighet, tafatthet och ”psykpotta”, nämligen Mona Sahlin.

Så det har ingenting med att det finns ”starka” kvinnor på betydande positioner att göra.

Ett exempel på det är att varken Maud Olofsson eller fröken Svenskfientlighet är särskilt starka, de bevisar ju det t ex varenda gång som de uttalar sig i någon fråga.

Med tanke på detta så är det konstigt att det inte går sämre för Socialdemokraterna och Centerpartiet än det gör.

Eller samarbetar de med terroristgrupperingar som indirekt hotar folk till att rösta på dessa partier? Ja, det verkar så med tanke på hur högt både Mona Sahlin och Maud Olofsson sätter muslimer.

Se bara på fröken Sahlins muslimvänliga inställning, hon har ju konverterat till islam och är nog därmed med i Sveriges muslimska förbund också.

Hur detta går ihop med att organisationens ledare företräder Moderaterna får jag dock inte riktigt ihop, men å andra sidan så är ju stadsminister Fredrik Reinfeldt halvkannibal också.

(Vad är det för med att vara helkannibal förresten? Är man folkförrädare så är man)

Så det har kanske sin förklaring där.

När det gäller Maud Olofsson så vete fasen vart den förklaringen finns någonstans, man lär få leta länge innan man hittar den (vilket man nog aldrig gör).

Men när det gäller intelligens, kompetens och en massa annat som en politiker måste ha så har tamejsjutton mitt husdjur Horni (det är en hornpadda ifrån Sydamerika av släktet Ceratophrys cranwelli, om ni undrar) mer av detta än vad både Maud Olofsson och Mona Sahlin har tillsammans!

Visst, han ligger mest nergrävd under jord och kommer bara fram en gång i veckan, alltså när han är hungrig. Och när han har slukat sitt byte, nämligen en levande mus, så gräver han efter några timmar ner sig igen.

Och sedan ser man honom inte på en vecka igen (just nu ligger han i dvala, och har så gjort under en månad nu).

Men trots sitt levnadssätt, rörlighet och hjärnverksamhet så är han mer handlingskraftig och mer intelligent än vad dessa båda ”damer” någonsin kan bli.

Med andra ord: Jag har Sveriges nästa stadsminister hemma hos mig i ett terrarium.

Horni for stadsminister 2010!

Vad tycker ni om halalslakt, alltså sådant som muslimer håller på med?

Själv tycker jag att sådant är djurplågeri, och att det ska förbjudas.

Djurplågare ska straffas hårt, MYCKET hårt. I muslimska länder huggs ju huvuden av till höger och vänster. Med tanke på att muslimer säger att djuret bara lider några få sekunder, så vore det ju en förträfflig avrättningsmetod.

Men denna barbariska kultur går ju ut på att skapa så mycket lidande som möjligt.
Otrogna kvinnor stenas till döds, tjuvar får sina händer avhuggna och djur får sina halsar uppskurna.

Om EU får igenom sitt krav på fri ritualslakt så dröjer det nog inte länge förrän det blir krav på kroppsbestraffningar på torgen, för självklart så ska allting i Europa anpassas till muslimerna.

Snart får man väl inte gå på skithuset ens, om det inte sker på muslimskt vis.

Men andra ord så kommer alla i Europa i så fall, alltså de människor som inte är muslimer, att dö i förstoppning.

Och då är digerdöden helt plötsligt bara en fjuttig fjärt i rymden.

De flesta muslimer är barbarer hela bunten, bl a på grund utav deras seder och traditioner. För enligt dem så är tydligen djurplågeri tradition.

Men då kan ju seriemördare säga likadant då.

”Jag mördade killen, det är ju en tradition i min släkt att hugga ihjäl folk med kniv, det är viktigt att den är knivskarp”.

Tradition som tradition, eller hur?

Men när ska kraven ta slut? När är de nöjda?

Ja, det är nog inte förrän varenda person som inte är muslim är utrotad från jordens yta, så släng dig i väggen, Adolf Hitler, Josef Stalin, Mao Zedong, Saddam Hussein, Pol Pot och de röda kmhererna, staten Israel och alla andra folkmordsfantaster.

För här kommer muslimerna.

Welcome to World War III!

Nu undra kanske någon varför jag inte länkar till någon sida med information om halalslakt, t ex något företag som sysslar med sådant?

Svaret är enkelt: Jag länkar inte till någon sida som förespråkar djurplågeri.

Svårare än så är det inte.

Däremot länkar jag till http://frianyheter.wordpress.com/2009/12/21/insandare-hur-muslimer-smyger-sig-framat/ .

Läs även på http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/12/22/flyktingar-klarar-inte-sfi-skyller-pa-illa-bemotande-larare-pratar-fort-mm/ .

Vad har det blivit av Sverige egentligen? Det var länge sedan som man kände igen sig i sitt fosterland, snart får väl inte Sverige heta Sverige heller med motiveringen att det anses rasistiskt eller kränkande emot andra folkgrupper.

Men att begå kräkningar och rasistiska gärningar emot svenskar och den svenska kulturen om man är icke-vit och tillhör något folkslag ifrån länder som inte har någonting gemensamt med Sverige , det är uppenbarligen helt tillåtet av de svenskfientliga riksdagspartierna och deras hjälpförrädare, t ex den politiskt korrekta median.

Tur att det finns riktig och demokratisk media i Sverige som t ex Fria Nyheter, Politiskt Inkorrekt, Nationell Idag och SD-kuriren så att man får reda på hur sanningen är, till skillnad ifrån hos politiskt korrekt media där sanningen mörkläggs och förintas med c:a 70 %.

Att demokratisk media som t ex Fria Nyheter verkligen behövs visar ytterligare en riktig och sann artikel från denna mediasida, nämligen den som finns på http://frianyheter.wordpress.com/2009/12/14/ansokan-inlamnad-om-boneutrop/ .

Vart ska all denna avskyvärda, vidriga och hatfyllda  ”utveckling”, eller rättare sagt bakåtsträvan, mot Sverige, den svenska kulturen, det svenska folket, de svenska sederna, de svenska traditionerna osv sluta någonstans?

Detta är uppenbarligen ett utav många exempel på förintelse som målsättning av alla dessa saker.

Om detta godkänns, vad blir då nästa steg? Blir det varje dag böneutrop? Blir det månggifte? Blir det giftermål under 18 år? Blir det barnaga? Får vi ett muslimskt parti i Sverige? Får vi så småningom en muslim som statsminister, ungefär som USA har fått en neger till president?

Eller blir det ALLA dessa saker som vi får?

Ja, att detta i allra högsta grad mycket och fullt möjligt kan ske finns det en stor risk för, med tanke på den pågående islamiseringen av Europa och med tanke på den starkt växande andelen muslimer i Sverige.

Men dessa ”människor” är väl inte nöjda förrän de har drivit allting som de inte gillar i Sverige till avgrundens brant, och sedan tippar hela lasset rakt ner i helvetet.

Med andra ord:

”Ställ er i kön frivilligt, alla svenskar, eller också avrättar vi er en efter en som Hitler gjorde med judarna under Nazityskland. Om ni ställer er i kön frivilligt och sedan dör, eller om ni vägrar och ni dör ändå, ja, det spelar ingen roll. Det viktigaste är att ni dör. Raus, raus, raus!!”

Jag kanske uttryckte mig en aning grovt nu, men ni förstår nog hur jag menar.

Det står om det här med böneutropsansökan även på http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/12/14/muslimer-i-fittja-har-ansokt-om-lov-till-boneutrop/http://svt.se/2.33538/1.1812647/forsamling_ansoker_om_boneutrop?lid=senasteNytt_1765014&lpos=rubrik_1812647 och på http://kentekeroth.se/2009/12/14/fn-moske-ansoker-om-boneutrop/ .

Sverige är ockuperat av muslimer och har så varit i många år, det är ett obestridligt faktum. Om denna ockupation fortsätter blir Sverige ett nytt Libanon.

Vill ni veta vad det handlar om? Kolla då in det som finns på http://demokratbloggen.wordpress.com/2009/11/24/sverige-ar-ockuperat/
och ni får reda på exakt vad det handlar om.

Kan för övrigt rekommendera Demokratbloggen på http://www.demokratbloggen.wordpress.com i största allmänhet, det är en mycket bra och välskriven blogg som drivs utav en mycket kompetent person.

Sprid länken till inlägget ”Sverige är ockuperat” till så många som möjligt, fler måste få veta det som finns på länken!

Med anledning utav Jimmie Åkessons debattartikel om muslimer så redovisar jag nu Mahmoud Aldebes, alltså ordföranden för Sveriges muslimska förbund, krav på muslimska lagar i Sverige i form av ett kravbrev som han har skickat till samtliga riksdagspartier. Han tänker nu bli medlem i Centerpartiet och kandidera för dem, frågan är om han inte redan ÄR medlem där.

I så fall säger det nog mer om Centerpartiet än om honom själv, eftersom de låter en sådan som han bli medlem.

Här följer nu Mahmoud Aldebes krav:

  • En moské i varje stad eller kommun.
  • Moskébyggen borde finansieras med räntefria lån som alternativ till villkorat bidrag från utlandet. Kommunerna borde ta på sig ansvaret att gå i borg för räntefria lånen eller låna ut pengar räntefritt till moskébyggen för kommunens muslimska invånare.
  • Att integrera islam i svenska skolor.
  • Det innebär att man lyfter hemspråket och religionen i schemat som ett vanligt ämne, där muslimska barn får möjlighet till undervisning i homogena grupper i eget hemspråk och egen religion i de kommunala skolorna. Imamer och hemspråkslärare borde få status som ordinarie lärare i ämnet hemspråk och religion.
  • Det innebär att man lyfter hemspråket och religionen i schemat som ett vanligt ämne, där muslimska barn får möjlighet till undervisning i homogena grupper i eget hemspråk och egen religion i de kommunala skolorna. Imamer och hemspråkslärare borde få status som ordinarie lärare i ämnet hemspråk och religion.
  • Alla kommuner borde ordna en kväll i veckan som ska vara en kvinnokväll respektive männens kväll i gym och simhallen.
  • Att riksdagen stiftar en lag som ger svenska muslimer rätt att vara lediga under de islamiska högtiderna Eid al fitr och Eid al Adha är krav från alla muslimer. För nuvarande är det omöjligt att ta ledigt från arbeten för att fira högtiden tillsammans med familjen.
  • Muslimer kräver att regeringen ska undersöka möjligheten till en särlagstiftning är möjlig och hur detta i fall ska motiveras utifrån existerande lagstiftning i religionsfrihetslagen.
  • Muslimer kräver alltså en lagstiftad positiv särbehandling av i detta fall en religiös minoritet för att befrämja dess status och skydda den mot majoritetssamhället.
  • Två timmars ledighet för fredagsbön, mellan kl.12- kl.14 under vintertiden och mellan kl.13-kl.15´sommartiden. Fredagsbönen är en obligatorisk bön som måste utföras kollektivt i moskén.
  • Att bidraga till att muslimerna och judarna får dispens eller särlagstiftning för att utföra den islamiska och judiska slakten.
  • Muslimer kräver att församlingsförbundet i svenska kyrkan i samarbete med landets kommuner ska reservera begravningsplatser i alla kommuner som har muslimska invånare.
  • Att starta Imamutbildning vid svenska universiteten och högskolor är ett krav från landets muslimer och från svenska myndigheter.

     

Den som vill läsa hela brevet kan göra det här.

När man har läst detta brev från 2006 så funderar man på varför det inte blev en enorm mediastorm mot detta kravbrev från Mahmoud Aldebe. Det är en ren bekräftelse på orsakerna till varför Jimmie Åkesson skrivit sin debattartikel. Och det är faktiskt väldigt underligt att inte någon från de etablerade partierna reagerade kraftfullt mot Sveriges muslimska förbunds kravbrev.

Hur sjuk i huvudet är denne Mahmoud Aldebe på en skala på 10-20?

Ja, uppenbarligen så räcker inte skalan till för att beskriva det sjukdomsstadium som finns i hans förkrympta ”hjärna”.

Läs även Mahmoud Aldebes hatkommentar till en artikel om SD på Newsmill från idag. Kommentaren till artikeln finns också i en artikel på Fria Nyheter idag. Direktlänk till den:

http://frianyheter.wordpress.com/2009/10/26/sd-far-inte-vara-ensam-om-att-diskutera-problem-med-mangkultur/#more-24249

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.